Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborgs actionmails

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Miriam Frank:

Hold kæft! Ser jeg virkelig så gammel ud? Tongue Tied

Er det et af de der spørgsmål fra kvinder hvor man SKAL lyve ... ligesom: "Ser min røv fed ud i de her bukser"? Big Smile

Man kan kun svare forkert og så kan man jo ligeså godt være ærlig Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:07

I SPAMfighter sker det kun når kunden har valgt en vare og indtastet fysisk adresse. Så må man tro at personen rent faktisk er ret klar til at købe varen.
Her er den mail de får:

Emne: Vi vil gerne hjælpe dig

Kære Martin

Vi kan se at du har forsøgt at købe et produkt af os, men du har ikke gennemført betalingen. Vi vil meget gerne hjælpe dig, hvis der er noget vi kan gøre.

Hvis du gerne vil forsætte med din ordre, så brug linket nedenfor:
http://www.spamfighter.com/functions/CC_Resume_Order.asp?OrderUID=932206&OrderID=0e68457ba0125b4ce6dc5c02d042dabd

Så hvis du har brug for hjælp, eller du har forslag til hvad vi kan gøre bedre, så svar på denne mail og vi vil hurtigst muligt vende tilbage til dig.

Tak for din støtte!

Med venlig hilsen

SPAMfighters Salgsteam 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 20:17

Okay, jeg overgi´r mig.

Jeg vil overvinde mig selv og prøve det næste gang, jeg kan se, at en er spunget fra en ordre. Men hvor ser jeg den e-mail adresse kunden har skrevet?

/Miriam

/Undskyld Steen, jeg fik lige nappet din tråd :-/

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:01

Martin Thorborg:

I SPAMfighter sker det kun når kunden har valgt en vare og indtastet fysisk adresse. Så må man tro at personen rent faktisk er ret klar til at købe varen.
Her er den mail de får:

Emne: Vi vil gerne hjælpe dig

Kære Martin

Vi kan se at du har forsøgt at købe et produkt af os, men du har ikke gennemført betalingen. Vi vil meget gerne hjælpe dig, hvis der er noget vi kan gøre.

Hvis du gerne vil forsætte med din ordre, så brug linket nedenfor:
http://www.spamfighter.com/functions/CC_Resume_Order.asp?OrderUID=932206&OrderID=0e68457ba0125b4ce6dc5c02d042dabd

Så hvis du har brug for hjælp, eller du har forslag til hvad vi kan gøre bedre, så svar på denne mail og vi vil hurtigst muligt vende tilbage til dig.

Tak for din støtte!

Med venlig hilsen

SPAMfighters Salgsteam 

Sikke da høflig du kan være, Martin Wink Da jeg synes at vi bruger mange timer dagligt på at servicere vores kunder, kunne jeg godt tænke mig at vide om det er noget i har sat op pr automatik - eller om der sidder en og sender disse mails?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:15

Helle > Hvis det ikke er pr. automatik, så tror jeg supporterne hos SPAMfighter har meget travlt med at sende mail. Puha for et job det må være at sidde at holde øje med ordre der gik forgæves og så sende dem manuelt.

Hvis nogen derude virkelig gør det, så skynd jer at få kodet en automatisk robot der ordner dette for jer. Skriv fx. til mig, jeg har kodet masse af disse på tværs af diverse shops m.v. :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 21:34

Martin Thorborg:

Jamen jeg synes det er en rigtig god ide og jeg ville også gerne selv bruge ideen. Da jeg surfede forbrug.dk mfl., så synes jeg jo ligesom dig at det var et gråt område og man må prøve sig lidt frem og så vender jeg lige mine tvivl her hos Amino.
Men hvem er det lige der skal en tur i retten for at finde ud af hvad man må og ikke må?
Mvh
Steen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:47

Helle - houseofkids.dk:

Sikke da høflig du kan være, Martin Wink Da jeg synes at vi bruger mange timer dagligt på at servicere vores kunder, kunne jeg godt tænke mig at vide om det er noget i har sat op pr automatik - eller om der sidder en og sender disse mails?

NÅr vi snakker kunder er jeg næsten altid høflig :-)
Det kører 100 % automatisk.

Dbh Martin 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:13

Hvor lang tid venter i så fra at kunden har "opgivet" at købe, sendes mailen efter 10 min eller 1 time eller noget helt andet?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:19

Vi venter 10 min.

Dbh Martin 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:46

Sådan nogle action mails giver kanon meget mersalg er min opfattelse.

Personligt har jeg intet i mod sådanne mails. Hvis jeg har været inde på en hjemmeside og været tæt på at gennemføre en ordre, eller tidligere har købt der, ser jeg disse mails som en service over for mig. Jeg er fx. crazy med bøger, og handler meget hos diverse e-boghandlere, men det er stort set kun Amazon som sender mig mail med "måske vil du være interesseret i...". Jeg synes det er super spændende at se hvilke bøger der er populære inden for de emner jeg finder interessante. Jeg vil tror jeg hopper på limepinden hver 5-10 gang og køber en bog grundet en af deres mails. Så jeg forstår ikke hvorfor flere ehandlere ikke gør det; ej heller hvor folk er så bange for disse mails. Nogle gange hjælper det at sende bjerget til Muhammed Stick out tongue

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)