Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad kan man selv lave

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Origami er ret billigt at komme igang med :o)

Dennis Jensen:

MikkelFriis - Jeg forstår ikke, at det ikke er lavet for længst.
Jeg har set, at man kan få en anretning, hvor man køre barnevognen op på og så står den og "vipper". Jeg har 2 børn og ved hvor "træls" det er at gå en tur med en umulig unge når der er 1000 ting der også skal laves.

En lille lydsvag stepmotor med en styring og batt. så er man igang. Så skal der udtænkes et lille holdesystem til motoren som passer til "mange" barnevogne og wolla - baby sover uden far er blevet drevet til vanvid.

Ide - gratis - en eller anden lav den.

Dennis

Den her kan sikkert også vippe en barnevogn

&feature=player_embedded">

&feature=player_embedded

mvh

Jan

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 00:08

Jeg kom lige i tanker om at jeg for nogle år siden så en tv-udsendelse (for børn/unge) om at lave sine egne ting - og her var creme (håndcreme o.lign) een af de ting de lavede - så vidt jeg husker krævede det ikke det helt vilde - og så ved man præcis hvad der er i - dvs. ingen parabener osv. Men det sætter så nogle begrænsninger i forhold til holdbarheden.....

mvh

Jan

Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:44

Tjek evt. www.etsy.com - et amerikansk site hvor kreative folk sælger alt muligt de selv har lavet. Måske kan du få nogle gode idéer der. Der er f.eks. en hel sektion med "bath and beauty". 

Jeg laver selv bodyscrub af rørsukker, mandelolie og et par dråber af en eller anden duftolie - hele molevitten økologisk. Put det på nogle flotte glas og så har du en vare du kan sælge.

For info om hvordan du laver sådanne labre sager, tjek f.eks denne her bog:

http://www.bogpriser.dk/work-887567-den-rene-vare/

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)