Har umiddelbart været fristet - har ca. 5.000 pakker om året, men må blankt tilstå at din tilknytning til Tropefisk.dk, der mildest talt ikke har de bedste kundeudsagn på Trustpilot.dk, har fået mig til at bakke ud. Desværre - det lød ellers godt, men har ikke tillid til firmaet når dit andet firma har kørt så dårligt. |
Netbutik_2004:Har umiddelbart været fristet - har ca. 5.000 pakker om året, men må blankt tilstå at din tilknytning til Tropefisk.dk, der mildest talt ikke har de bedste kundeudsagn på Trustpilot.dk, har fået mig til at bakke ud. Desværre - det lød ellers godt, men har ikke tillid til firmaet når dit andet firma har kørt så dårligt.
Småligt!
Trustpilot er et 100% værdiløst redskab, som kun branchefolk har ALMEN KENDSKAB til.
Se.
http://www.trustpilot.dk/review/www.fona.dk
Hvordan kan en karakter på 4,9 sige noget som helst om mængden af tilfredse kunder? Fona har vel 120-130 butikker rundt om i Danmark, tænk på antallet af kunder de ekspederer hver dag, mon det er 0,01% af deres kunder som er utilfredse, og så ender de med en sådan karakter?
Jimmy