Hej Kim
Jeg har tænkt en tanke om Jeres navn og koncept.
Billig Pakkepost er et fint navn, når I skal sælge idéen til kunderne, altså dem der har brug for at sende pakker. Det signalerer jo fint hvad det handler om.
Men set med pakkemodtagers øjne, synes jeg personligt, at navnet er lidt fesent og måske endda signalerer, at det er billig pakkepost = dårligere pakkepost.
Især hvis der har været problemer kan man frygte, at kunden opfatter det som om, at webshoppen bare bruger "de billigste" og ikke kvalitet.
Kan du følge mig?
Hvis I istedet fik et lækkert navn, kunne butikkerne være med til at brande Jer, ved at skrive noget i stil med "Levering med "Lækkert Navn" kl. 16-20" istedet for nu, hvor de eksempler jeg har set er mere anonyme og i stil med "Levering med fragtmand kl. 16-20"
Blot en tanke jeg fik, da jeg går og overvejer, at prøve Jeres service. Mine forbehold er dog indtil videre, at min volumen ikke er stor nok, til både at tilbyde Post DK og BPP, så derfor frygter jeg, at det kan koste kunder (kundens frygt for det ukendte).
Desuden er over 50 % af mine pakker til erhverv, og dem vil jeg ikke kunne spare på.