Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Landsdækkende levering af privatpakker fra 40 kroner!

Side 11 ud af 14 (133 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Egebjerg:

Vi er også gået over til at bruge BilligPakkepost og vil lige fortælle om en oplevelse vi har haft.

Den vognmand der kommer og afhenter pakker hos os, har haft indbrud på sit lager, og dermed er der forsvundet nogle pakker - Det er naturligvis utrolig surt for ham.

En af vores pakker var blevet væk og vores kunde skulle bruge deres pakke i fredags - Vognmanden kom selv i sin personbil og hentede en ny pakke hos os, og kørte selv til Skanderborg direkte med pakken. Det er ufattelig god service.

Hvis vi have oplevet det samme hos Post Danmark så havde de været total kolde.

Kan derfor varmt anbefale BilligPakkepost til alle

Og lige netop disse ting, gør at dette er et værdigt og seriøst alternativ til Post Danmark!!!

Hvis man vil entrere på dette marked, så er man nødt til at kunne tilbyde noget ekstra ordinært - som eksempelvis aftenlevering og den udprægede gode service. Derudover skal man have styr på sine vognmænd - og det tror jeg såmænd er den største af alle opgaverne.

Lanther - Jeg ser ingen skjulte ting... Hvis et firma skulle have afhentet 6 pakker dagligt at PD, så ville prisen også blive dyrere pr. pakke. Det er da helt normalt. Det er en ekstra ydelse du betaler for - og det gør man så mange steder. 

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 12:05 | Låst

Ja lige præcis - Der har længe manglet en alternativ til PD som ikke behandler pakker dårligt. Vores erfaring er også, at de behandler pakkerne meget bedre end PD.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:08 | Låst

LANTHER:

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Nu har Kim jo også skrevet at man skal sende minimum 2000 pakker om året for at sende til 40 kroner. Det han så siger, er at han har fået mange henvendelser fra folk som vil høre hvad det koster hvis man sender under 2000 pakker om året. Disse butikker skal så betale for afhentningen af pakkerne!

Det er også OK, men hvad koster det så, hvis man ikke kan honorere minimum 2000 pakker årligt

Det er godt og vel ca 40 pakker hver uge.

Hvad skal man så tillægge pakken, udover de billige 40 kroner og er det så billigt overhovedet ??

mvh  Geeked

Man ved vel inden man laver en aftale at man har kundegrundlag til at at sende de 2000 pakker om året. Jeg må også sige, at sender man ikke over 40 pakker om ugen, vil det for mig at se være svært at leve af sin forretning. 

Jeg er dog blandt dem der, endnu, ikke sender 40 pakker om ugen, men jeg har også god tid. Og jeg accepterer da at jeg må leve med Post DK's latterlige høje priser indtil jeg kan sende 2000 pakker om året. 

Fra Solrød-Strand
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfshoppen.Com Skrevet kl. 12:11 | Låst

Danmarks bedste udvalg i golfbolde med logotryk

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 16:40 | Låst

S. Hansen:

Du må meget gerne sende mig en prisliste på pakker på mail@golfshoppen.com

Hej S. Hansen,

Det er hermed afsendt.

Fra Munkebo
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:57 | Låst

du må gerne sende mere info til info (at) larvefoedder.dk

med venlig hilsen

Larvefødder.dk

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Skrevet kl. 08:42 | Låst

Iben - Larvefødder Børneunivers:

du må gerne sende mere info til info (at) larvefoedder.dk

Hej Iben,

Det er hermed gjort.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:00 | Låst

Vil gerne lige udtrykke min respekt for dit tiltag - og sælg nu ikke virksomheden for hurtigt til PD Smile

Er der "findeløn" for henvisning af virksomheder med stor volumen?

Køb ren argan olie her

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Skrevet kl. 09:17 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Vil gerne lige udtrykke min respekt for dit tiltag - og sælg nu ikke virksomheden for hurtigt til PD Smile

Tak - og nej, det indgår skam ikke i vores planer at sælge til Post Danmark Wink

Lagersalg123 - JEN:

Er der "findeløn" for henvisning af virksomheder med stor volumen?

Vi opererer med "kollektiv findeløn". Jo større volumen vi kommer op på, desto billigere kan vi håndtere hver enkelt forsendelse og dermed vil vores kunder få mulighed for at spare endnu flere penge... Wink

Men du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig - kunder med meget stor volumen vil muligvis kunne opnå individuelle priser afhængig af godstype og forsendelsesmønster.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 13:11 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Jeg har tænkt en tanke om Jeres navn og koncept.
Billig Pakkepost er et fint navn, når I skal sælge idéen til kunderne, altså dem der har brug for at sende pakker. Det signalerer jo fint hvad det handler om.

Men set med pakkemodtagers øjne, synes jeg personligt, at navnet er lidt fesent og måske endda signalerer, at det er billig pakkepost = dårligere pakkepost.
Især hvis der har været problemer kan man frygte, at kunden opfatter det som om, at webshoppen bare bruger "de billigste" og ikke kvalitet.
Kan du følge mig?

Hvis I istedet fik et lækkert navn, kunne butikkerne være med til at brande Jer, ved at skrive noget i stil med "Levering med "Lækkert Navn" kl. 16-20" istedet for nu, hvor de eksempler jeg har set er mere anonyme og i stil med "Levering med fragtmand kl. 16-20"

Blot en tanke jeg fik, da jeg går og overvejer, at prøve Jeres service. Mine forbehold er dog indtil videre, at min volumen ikke er stor nok, til både at tilbyde Post DK og BPP, så derfor frygter jeg, at det kan koste kunder (kundens frygt for det ukendte).
Desuden er over 50 % af mine pakker til erhverv, og dem vil jeg ikke kunne spare på.

Side 11 ud af 14 (133 indlæg)