Hej Allan, Det er naturligvis også tanker som vi selv har tænkt og været i dialog med vores eksisterende kunder omkring. Der er både fordele og ulemper, men uanset hvad så er vores kunder ikke i tvivl om, hvad der er vi kan levere.
Jeg tror ikke virksomheder generelt skal være så bange for ikke at tilbyde Post Danmark. Slutkunderne er ikke så interesseret i hvem der leverer, som at varen bliver leveret og fragtprisen er så lav som muligt. Jeg tror, at det handler meget om hvordan fragten og budskabet introduceres for kunderne. Prøv at se disse to scenarier for dig i en webshop du handler med. Her er vi der, hvor kunden skal vælge fragtmulighed: Scenarie 2 (sæt kryds) Kan du se forskellen i budskabet? Kunden er (efter min erfaring, ikke overbevisning) ikke så interesseret i budbringeren (altså os) men at pakken når helskindet frem, til tiden og til lavest mulige pris. |
Hey
Lyder som et spændende tiltag, gider du sende info til casperwnj@hotmail.com