Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Landsdækkende levering af privatpakker fra 40 kroner!

Side 12 ud af 14 (133 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Jeg har tænkt en tanke om Jeres navn og koncept.
Billig Pakkepost er et fint navn, når I skal sælge idéen til kunderne, altså dem der har brug for at sende pakker. Det signalerer jo fint hvad det handler om.

Hej Allan,

Det er naturligvis også tanker som vi selv har tænkt og været i dialog med vores eksisterende kunder omkring. Der er både fordele og ulemper, men uanset hvad så er vores kunder ikke i tvivl om, hvad der er vi kan levere.

Allan.:

Mine forbehold er dog indtil videre, at min volumen ikke er stor nok, til både at tilbyde Post DK og BPP, så derfor frygter jeg, at det kan koste kunder (kundens frygt for det ukendte).

Jeg tror ikke virksomheder generelt skal være så bange for ikke at tilbyde Post Danmark. Slutkunderne er ikke så interesseret i hvem der leverer, som at varen bliver leveret og fragtprisen er så lav som muligt.

Jeg tror, at det handler meget om hvordan fragten og budskabet introduceres for kunderne. Prøv at se disse to scenarier for dig i en webshop du handler med. Her er vi der, hvor kunden skal vælge fragtmulighed:

Scenarie 1 (sæt kryds)
[  ] Post Danmark pakke kr. 75,00 (inkl. moms)
[  ] Billig Pakkepost pakke kr. 50,00 (inkl. moms)

Scenarie 2 (sæt kryds)
[  ] Levering kl. 10-16 på din adresse kr. 50,00 (inkl. moms)
[  ] Levering kl. 16-20 på din adresse kr. 50,00 (inkl. moms)

Kan du se forskellen i budskabet? Kunden er (efter min erfaring, ikke overbevisning) ikke så interesseret i budbringeren (altså os) men at pakken når helskindet frem, til tiden og til lavest mulige pris.

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 14:20 | Låst

Hey

Lyder som et spændende tiltag, gider du sende info til casperwnj@hotmail.com

Dressur rytter søger sponsor 

Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:04 | Låst

Hej Kim..

Var lige inde og se jeres hjemmeside... Det ser meget interessant ud.. men jeg forstår det bare sådan på hjemmesiden, at de 40 kr. pr. pakke er for opbevaring - og hertil skal lægges fragtomk.?!

Er det rigtig forstået?

Det kan være at andre allerede har spurgt om det samme, jeg har nemlig ikke læst hele tråden. (Der er 111 kommentarer;-)

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 469
Skrevet kl. 22:16 | Låst

Som jeg tolker hjemmesiden omhandler den kun en form for lager også, altså lagerhotel hvor i pakker varer osv. 

Men jeg kan ingen steder på jeres hjemmeside læse noget om levering af pakker alene? og der står i også benytter Post Danmark. Hvorfor benytter jeres lagerhotel ikke jer selv?

Eller er jeg bare helt misforstået det hele?

MVH
Hans Pedersen

Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:38 | Låst

Nej.. Du er ikke alene. Jeg er også forvirret! Men Kim starter jo tråden med at skrive bla. "levering af pakker for min. 40 kr etc. " Og " spar x-antal % på fragtomkostninger". Så - de må da tilbyde fragt, foruden lager, eller??

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Skrevet kl. 23:21 | Låst

Hej aconcept og HansPedersen,

Vores hjemmeside trænger til en opdatering da den pt. primært omhandler lagerhotel, så vær rar at se bort fra den et kort øjeblik. Vi tilbyder også lagerhotel-løsninger, men det denne tråd handler om er udelukkende transport. Med andre ord; vi afhenter pakker hos jer og leverer dem hos jeres kunder under vores koncept fra kr. 40,- pr. pakke, fuldt forsikret og med tre forskellige muligheder for udskrift af pakkelabels og booking:

Mulighed 1: Elektronisk fragtbrev
Vores lavteknologiske løsning hvor du udfylder et PDF-fragtbrev. Ikke automatisk e-mail til kunden, ikke track & trace. Gratis at benytte.

Mulighed 2: Ticket
Vores webløsning til de kunder der ønsker at der sendes e-mails til kunden og som ønsker mulighed for statistik på deres forsendelser. Alle forsendelser kan spores med track & trace. Gratis at benytte (klar uge 9).

Mulighed 3: Consignor
Løsningen til kunder (som ud over det Ticket tilbyder) ønsker detaljeret statistik og søgemuligheder, mulighed for flere samtidige brugere, integration med eksisterende økonomisystem/webshop (så alle forsendelser automatisk udskrives uden indtastning). Koster en årlig licens fra kr. 5.500,-.

For flere detaljer, så læs evt. mit første indlæg i tråden her: http://www.amino.dk/forums/t/78315.aspx?PageIndex=1

Jeg håber det opklarede spørgsmålene, ellers skriver I selvfølgelig bare.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Skrevet kl. 11:08 | Låst

Cawi:

Lyder som et spændende tiltag, gider du sende info til casperwnj@hotmail.com

Hej Casper,

Det er hermed sendt.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:13 | Låst

Jeg vil også gerne høre mere, Janus@lindau.dk

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Skrevet kl. 15:56 | Låst

Janus Lindau:

Jeg vil også gerne høre mere, Janus@lindau.dk

Hej Janus,

Det er hermed sendt.

Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:37 | Låst

Hejsa, vil gerne have info, og vil kontakte dig bagefter for nærmere aftale. Vi sender over 10.000 pakker om året.

Takker:

mickey@26796131.com

Side 12 ud af 14 (133 indlæg)