Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Landsdækkende levering af privatpakker fra 40 kroner!

Side 8 ud af 14 (133 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Allan.:

Tak for email. Jeg synes dog der mangler nogle betingelser f.eks. mht. forsikring, evt. olietillæg, hvordan vægt udregnes (faktisk vægt eller volumenvægt) osv.
Der står at I har maxibreve, men ingen priser?
Tager I ikke pakker over 30 kg. uden at det skal leveres på en palle?

I er desværre ikke konkurrencedygtige på erhvervspakker, så for os der sender ca. halvt af hver, er der ikke nogen økonomisk gevinst i at skifte :-(
I skal jo regne med, at de færreste betaler de vejl. priser.
Tilgengæld mener jeg at have læst i tråden, at I afhenter uden bergning. Det taler jo til Jeres fordel og er nok noget I burde skilte mere med. 

Kim du en kommentar til ovenstående indlæg?
Den gratis afhentning lokker mig, da jeg er træt af at køre på posthuset, men synes Post Dks pris for afhentning er for høj!

Hej Allan,

Vi arbejder kun med vægttariffer og har følgende max-mål på en pakke: Længde 175 cm og længde + omkreds = max. 335 cm. Pakkerne må max. veje 30 kg, ellers skal de på en palle. Der er IKKE olietillæg på pakkekonceptet, det er der kun på pallegods.

Vi arbejder på et maxibrevs-koncept (mikropakker) for dem  der sender rigtig mange små pakker og det vil der komme noget om i fremtiden.

Det er muligt at vi ikke kan være med på alle(s) nuværende erhvervspakkepriser, men det tager vi ikke så tungt for de fleste af vores kunder kigger på det samlede besparelse - hele dette koncept er netop primært rettet mod dem der sender mest til private modtagere.

Vi afhenter pakker uden beregning hos kunder, beklager hvis det har været uklart.

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 22:45 | Låst

Hej KIm, er der så ikke en minimumsmængde man skal have for at kunne hente pakker....

Du kan vel ikke hente en pakker i Tønder og en i Ribe... osv... det er vel kun lønsomt, hvis du har en afsender med pakker nok!!!

eller.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 469
Skrevet kl. 22:48 | Låst

Stod der også i starten af tråden. Minimum 2000 pakker årligt :)

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Skrevet kl. 22:49 | Låst

SCANDIEURO:

Hej KIm, er der så ikke en minimumsmængde man skal have for at kunne hente pakker....

Du kan vel ikke hente en pakker i Tønder og en i Ribe... osv... det er vel kun lønsomt, hvis du har en afsender med pakker nok!!!

Jo - i det allerførste indlæg skriver jeg: "Pakkepriser fra kun kr. 40,- ekskl. moms med gratis daglig afhentning af dine forsendelser (ved minimum 2.000 forsendelser årligt)."

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 23:44 | Låst

Hej Kim,

Henter i også pakker i weekenden?, og hvor sent kan i tilbyde i postnr. 3250 af afhente pakker?

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:51 | Låst

Hej Kim

Du må  meget gerne sende info til thomasclausen1@gmail.com

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Skrevet kl. 10:46 | Låst

E.W.D Distribution:

Henter i også pakker i weekenden?, og hvor sent kan i tilbyde i postnr. 3250 af afhente pakker?

Vi kan godt hente i weekenden, men det skal selvfølgelig være en vis mængde pakker.

I 3250 Gilleleje kan vi tilbyde fast afhentning på hverdage mellem kl. 18-19.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Skrevet kl. 11:20 | Låst

Simon:

Send data til:
sm@onlinefactory.dk

Tak Angel 

Det er hermed sendt.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Skrevet kl. 11:21 | Låst

Beck:

send gerne data til:
anja(a)aaplus.dk

lyder som noget vi i fremtiden godt kunne bruge Yes

Det tror jeg bestemt I kan. Jeg har også sendt til dig.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Skrevet kl. 11:22 | Låst

Thomas Clausen:

Du må  meget gerne sende info til thomasclausen1@gmail.com

Hej Thomas,

Så skulle du også gerne have modtaget information.

Side 8 ud af 14 (133 indlæg)