Hej Kim, Send gerne information til sebbi_way@hotmail.com
|
E.W.D Distribution:Hej Kim, Send gerne information til sebbi_way@hotmail.com
Det er hermed sendt.
Hej Kim, Send gerne information til sebbi_way@hotmail.com
|
Det er hermed sendt. |
Hej Kim Først og fremmest mange gange tillykke med konceptet. Jeg syntes det er rigtig stærkt gået, og det glæder også mig rigtig meget at det lyder som om det er en succes. Vi er i forvejen integreret med consignor, og sender en del med Post danmark, både maxi og pakker. Men inden vi tør begynde at tage dialogen med vores kunder, vil vi dog meget gerne lige høre lidt om hvordan i løser opgaven. Har i omlæsnings centraller, hvor mange biller er tilknyttet o.s.v. Du må meget gerne sende mig en PM hvis dette er fortolige oplysninger eller andet. Men vi tager vores kunders forsendelser meget alvorligt, og derfor har vi brug for lidt flere info, før vi tør begynde at anbefale vores kunder at bruge jeres nye koncept. |
MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS
Salg af emballage www.billigEmballage.dk
Tak for det. Vi tager meget gerne en dialog med eksisterende lagerhoteller der finder vores løsning interessant. Jeg har skrevet til dig. |
Hej Emil, Jeg har igen sendt til 'emil elefantnæsesnabel flyfreak punktum dk' - hvis du ikke modtager det denne gang, kan du så ikke sende en e-mail direkte til mig så jeg er sikker på, at e-mail adressen er rigtig? |
Ser også gerne noget mere info på erhverv@sprutportalen.dk |
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Det er hermed afsendt. |
Hej Kim Jeg vil også gerne se noget mere info. Er der forsikring på pakker der forsvinder? |
Hej Klelund, Tak for din henvendelse. Har du en mail-adresse jeg kan sende information til? Alle pakker er forsikret for kr. 4.000 ekskl. moms. |
Hej Kim, Jeg har ikke fået noget info tilsendt? |