Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Landsdækkende levering af privatpakker fra 40 kroner!

Side 7 ud af 14 (133 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 58
Fra  Bikein Skrevet kl. 16:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Send også gerne info til mig.. Kunne være en mulighed i fremtiden for os.

dr@bikein.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:40 | Låst

Vil blot sige at vi har brugt BilligPakkepost siden starten af december. Den primære årsag til dette er at vi nu kan tilbyde vores kunder at modtage deres pakker som aftenlevering - og et plus er også at vi indtil videre er den eneste børnetøjsshop som gør dette. Det varer nu nok ikke så længe før flere får samme mulighed - men det er altid godt at være først med nye tiltag.

Hvis nogen skal kunne gå i konkurrence med Post Danmark er det BilligPakkepost. Jeg er imponeret over den service de yder, og den iver de ligger for dagen for at få dette koncept til at fungere. Webshopbranchen trænger til alternativer.

Nu har vi kun været på i en måned - men indtil videre ser det ud til at det er noget vi ønsker fortsat at tilbyde vores kunder. Jeg ville til hver en tid selv vælge aftenlevering, hvis det gjorde at jeg kunne undgå at skulle på posthuset.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:50 | Låst

Hej Helle
Giver I kunden valgmulighed for PD og BPP og hvormange vælger BPP?

Har I nogen tilbagemeldinger fra kunder?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:54 | Låst

Hej Allan

Ja, vi giver kunden valgmuligheden. I starten havde vi en introduktionspris på 39 kr. pr. pakke, og her valgte ca. 75% denne mulighed. Nu kører vi med samme pris som post danmark som er 49 kr. - og nu er det nok 25% der vælger det. Så hvilken pris man sætter har også en afgørende faktor. Derudover er Post Danmark fast valgt - så hvis kunderne ikke selv tager stilling til det, så bliver den der. Jeg tror procenten ville være højere hvis jeg ændrede dette - men jeg har valgt at køre med Post DK i en tid som fast indtil kunderne har vænnet sig til det nye alternativ.

Vi har ikke som sådan fået nogle tilbagemeldinger fra kunderne - så jeg går ud fra at de er tilfredse :·)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 00:20 | Låst

Send venligst info til elund snabelA prospeed.dk.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:10 | Låst

Allan.:

Hej Kim

Tak for email. Jeg synes dog der mangler nogle betingelser f.eks. mht. forsikring, evt. olietillæg, hvordan vægt udregnes (faktisk vægt eller volumenvægt) osv.
Der står at I har maxibreve, men ingen priser?
Tager I ikke pakker over 30 kg. uden at det skal leveres på en palle?

I er desværre ikke konkurrencedygtige på erhvervspakker, så for os der sender ca. halvt af hver, er der ikke nogen økonomisk gevinst i at skifte :-(
I skal jo regne med, at de færreste betaler de vejl. priser.
Tilgengæld mener jeg at have læst i tråden, at I afhenter uden bergning. Det taler jo til Jeres fordel og er nok noget I burde skilte mere med.

Der er iøvrigt fejl i priserne i Jeres liste på Post DK maxibreve. SÅ dyre er de trods alt heller ikke :-)

Kim du en kommentar til ovenstående indlæg?
Den gratis afhentning lokker mig, da jeg er træt af at køre på posthuset, men synes Post Dks pris for afhentning er for høj!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:10 | Låst

Kim, det er sgu så flot at du har løftet opgaven og jeg har længe glæder mig til at se det hele i aktion.
Jeg håber du får tonsvis af kunder og havde jeg noget der skulle flyttes, så ved jeg hvem jeg ville ringe til!

Held og lykke.

Dbh Martin 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:17 | Låst

Hej,

Send data til:
sm@onlinefactory.dk

Tak Angel 

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09