Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres meninger har jeg brug for.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis du forstår hvad jeg mener med det... Ja også skal de skrive under på at de ikke skal sammen arbejde med øvrige online order firmaer vis de skal være på mig... Altså så sikre jeg mig på den måde..  Og det var de frisk på.

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 18:36

Tusind Tak jeg kan love dig for der bliver bragt mac ud til dig når du ønsker detBig Smile lige til døren med særlig rabatBig Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 18:40

du kan ligeså godt få adressen nu:-)  du kan klikke gennem   www.mad-kurven.dk  eller www.pizza2eat.dk    ja også www.madkurven.dk  bliver overført til mig i løbet af uden:-)))

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 18:50

Jeg smider op imorgen lige til test så kan du se den. Skal se om den virker upåklageligt i et par dage, og skal jeg lave stress test på web sitet.. Så kan i se om der mangler noget i kunne tænke jer have kodet ind på sidenBig Smile  ALT FOR KUNDERNEBig Smile 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:52

Det skulle undre mig om det lykkedes dig at få McDonalds, Burger King eller KFC til at sige ja tak til en sådan løsning.

Jeg har selv for år tilbage været involveret i et sådan projekt - og det er bestemt ikke noget disse fastfood kæder på nogen måder har vist interesse for at begynde på udbringning i forb. med online salg via 3. parts portaler ála just-eat. 

Og jeg kan love dig for at hvis de havde skiftet mening siden da, så var de alle på Just-Eat, E-takeaway eller andre af de store, da det er her der ligger en tilpas volumen af ordre til det kan være interessant.

Der hvor du har chancen for at gøre en forskel skal være i de små mindre butikker, da de vil kunne leve med at der kun kommer et fåtal af ordrer pr. dag. Men der er mange ting der skal falde på plads for at det kan blive en success:

1. Du skal have lavet en portal der bare virkelig fungerer og spiller mindst lige så godt som dem der findes i dag (justeat etakeway m.v.), for at brugerne vil tage vel imod det.

2. Du skal have alle forretningerne til at være med, og der skal VIRKELIG mange til førend du kan dække danmark geografisk, så om muligt ville det nok være et lokalområde du skal starte op i.

3. Du skal have et sindssygt stort antal sultne besøgende ind på din portal hver dag / hver time, for at have nok besøgende til at der kan skabes et stort nok ordreflow til at det kan mærkes i de butikker der er tilmeldt din ordning.

Det er helt sikkert en virkelig sej kamp at komme ind på det marked, og hvis du allerede har fået tilbud fra nogen af de store spillere på markedet om at de vil købe din portal, så vil jeg sige SÆLG SÆLG SÆLG.  Du kan helt sikkert få mange penge for det hvis de er meget interesseret, da det kan koste mange mange penge for dem internt at udvikle, så hvis din portal lige er noget for dem så SÆLG til højestbydende, og få evt. både justeat, etakeaway og hvem der ellers er til at byde ind, så du kan sælge til højst mulige pris.

Denne pris vil helt sikkert være mere end du nogensinde selv kan komme til at tjene, og samtidig får du disse penge i lommen uden at røre en finger fremover.

Alternativt kan du prøve at tale partnerskab med dem, hvis du fortsat meget gerne vil beskæftige dig med dette..

Blot et par råd med på vejen, men uanset hvordan det går så held og lykke, det lyder til du har det engagement der skal til og troen på det til at det kan lykkes. Om det så bliver dette projekt eller et fremtidigt programmeringsprojekt det er så spørgsmålet :)

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 18:54

Nej jeg har selv et udbringer netværk som er koblet på i hvert by Smile  som har fået bestillings terminal på deres biler som bliver printet hos dem automatisk , dermed får du den.. Og de tjener lige gode penge på det.... Nej vi har kun indgået procent aftale og Rabatter på hele deres menu som jeg tjener på

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 18:58

Jeg har indgået afaler med jobcentre landet over, som skal formidle med udbringer med egen bil til migSmile  har allerede 60 henvendelser... Men de øvrige står butikerne selv for ..

Men tak for opbakningen...

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 19:01

Du er optimist - Absolut en egenskab jeg tror du får brug for.

Om du kan omvende 700 handelsdrivende ved jeg ikke, men det skal da prøves :)
Jeg håber bare ikke du spiller racisme kortet når du skal overbevise. Det kunne i min fantasi godt give bagslag.

Halv pris i forhold til Just-Eat tjaa. Hvis du kan holde prisen på et minimum er altid godt for kunden, men er det godt for din økonomi? Endnu værre, hvis ikke din økonomi kan stå distancen, hvor dine kunder så må krybe tilbage til deres nuværende leverandør - måske med gebyr eller højere pris for at være illoyale.

(en anden ting - det er sjov den måde du holder "liv" i tråden :) )

Som sagt - Go for it - held og lykke

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 19:02

Er jeg helt skæv på den?..

- Du siger du har allerede kontakter, osv. med alt hvad du skal bruge.. -  Hvad venter du så på?
Føler lidt alle de her "kontakter" er noget du har fundet på, for at vi skal sige det er en god idé.

- Laver du noget, så jeg kan få god og sund mad, pasta/ sandwiches/ salater osv.. - uden at tage minimum 100krs for udbringning, så vil jeg gerne være kunde.

Så.. Held og lykke, selv om jeg ikke tror 100% på det..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 19:04

oberhovedet ikke med racisme , og gør jeg eslker Dansker mere end min egen og færdes med dem altidSmile.....    Simon den er meget snart kørende min ven, nej du skal ikke betale 100 kr for udbringning laaaaangt mindreSmile...

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)