Held og lykke med projektet Der er vidste styr på det hele
|
Mikael tak min ven husk lige på du får en rabat kode når vi er oppe at køre For den gode opbakning fortjener du det
Held og lykke med projektet Der er vidste styr på det hele
|
Mikael tak min ven husk lige på du får en rabat kode når vi er oppe at køre |
Ja tak til levering af alternativer til pizza og burger.... ja tak til sundere alternativer, når arbejdsdagene har været lange, og man ikke gider i gang med madlavningen! Lav en katagori hvor der er mad til familien på 4-5 stykker, som gerne vil have mad af god kvalitet. Det mangler... Og så er det da pudsigt at fornemme iværksættermentaliteten i denne tråd. Hør nu her - hvis man ikke skal starte noget op, indenfor områder hvor der er store spillere - så kan meget få mennesker blive iværksættere. Alle behøver ikke opfinde den dybe tallerken eller have en unik ide. |
Helle hvad skal kategorien hede så tilføjer jeg det sku med det sammen??? |
altså er detbare mig eller er denne tråd oprette en smule for sent! du har jo allerede bestemt dig og du er jo færdig med projektet (næsten da) du skulle vist have oprettet denne tråd for en del tid siden, altså inden du gik igang :-) men som nogen vil sige bedre sent end aldrig hehe og som svar på spørgsmålet - så syntes jeg ideen er god som ide! ved jo ikke helt hvordan dit projekt kommer til at udfolde sig! Mvh Omar |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Jamen der er nogle Dansk Arabisk Tyrkisk kvinder som laver hjemmelavet mad som er meget meget sund den kommer under Hjemmelavet kategorien.... |
Den skal vel bare hedde: Sund mad til familien Helt enkelt - men så skal det også være sund mad man kan købe i den katagori - ikke noget med burgere og pizza |
whitehat, hvad hedder siden du er ved at udvikle? vil da gerne se den, og ideen med at stjæle kunder fra et allerede eksisterende marked er da kun til et thumbsup :-) ser frem til din fremtidige succes som iværlsætter :-) all the best |
Watches inspired by fighter jets