Undskyld min dansk : Hej Kære amino medlemmer , med jeres viden håber jeg i kan hjælpe en ung knægt som mig til at komme igang, først og fremmest vil jeg have jeres mening vedr min koncept som sarter indenfor et par dage.... Jeg er selv programmør studerende 23 år gammel og har udviklet ONLINE ORDER SIDE for mad osv,som vil blive smidt på om ikke så længe.
Konceptet: Jeg skal sørge for at bestillingen kommer videre til forretningen fra A til B , jeg vil være mellem A(-)B, og tjene på procenter, jeg vil slet ikke komme inden i hvordan siden er kodet , den har alt kan jeg sige alt hvad du kan komme i tanke om mere udviklet end den Danmarks største online mad bestilling som i nok ved navnet på, som har tilbudt mig at købe den system jeg har lavet. Men min koncept er anderledes, jeg skal køre 28 kategorier som jeg nævner neden for. Jeg har som udgangspunkt taget det sådan at hvad skete der vis vi ikke skulle ud af vores hus et stykke tid, og lå syg. Vi skal kunne have alt til døren uden de store omkostninger. Selv de store firmaer skal med på som kokken og jomfruen osv., tænk at gamle frue skal ikke ude og at handle supermarkedet leverer direkte,og har du brug for smøger har du dem indenfor ikke så længe. Lidt om konceptet. TROR I DET KAN BLIVE SUCCSES?? HVAD SYNTES I JEG VIL HAVE JERES MENINGER OG HVAD I KAN ANBEFALE SOM DE ERFARNE INDENFOR BUISNESS, JEG STADIGVÆK STUDERENDE EVT PARTNER KAN HOPPE MED . |
Ikke for at skyde gode ideer ned, men denne ide er jeg sikker på at mange har haft. Og så kan man spørge hvorfor det aldrig er blevet til noget udover just-eat, som sandsynligvis har endevendt denne ide.
Jeg har ikke selv analyseret ideen, men jeg er sikker på at der kan skrives bøger om hvor man IKKE skal starte på dette projekt, når der findes så mange oplagte kandidater til at starte.