Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nordjysk programør Søges....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Tornby
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en fyr på 32 år som bor nord for Aalborg.

Jeg har en del ider til forskelige websider, som jer er rimelig overbevist om kan blive til fornuftige forretninger.men problemet er bare at jeg ikke kan progamere en skid selv.

Hvis du har lyst til at være med til at få en af ideerne på benene er du velkommen til at kontakte mig, så kan vi eventuel kan mødes. Så kan jeg beskrive ideren for dig og du kan selv vælge hvilken en af dem du kunne tænke dig at være med til arbejde med.

Du behøver ikke være en forretningsmand det eneste du behøves at kunne er at kan programere, samt at have et godt humør og noget gå på mod.

Jeg håber at høre fra dig... Det er nogen fede ideer... uden pis :-)

Mail: jakobsegen@gmail.com

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Tornby
Tilmeldt 23. Jan 08
Skrevet kl. 14:28

Ja det var måske en god ide :-) Vi deler 50/50 og så bidrager jeg med et godt gå på mod, samt en kreativ tankegang og godt humør.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34

Jeg har lige ansøgt dig her på Amino. For det lyder helt sikkert spændende, men ikke noget som vi kan lige nu. Men det kan være at vi engang mangler noget, så kan vi måske kontakte dig :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:47

kite777:

Ja det var måske en god ide :-) Vi deler 50/50 og så bidrager jeg med et godt gå på mod, samt en kreativ tankegang og godt humør.

Nu er jeg nok ikke lige målgruppen da jeg ikke bor i Nordjylland, men jeg har masser af kreativ tankegang og godt humør selv. Hvis du forventer at en programmør arbejder gratis i måneder på en af dine idéer, ville jeg nok tænke over hvad du bragte til bordet.

Personligt har jeg selv masser af gode idéer (flere end jeg selv kan nå at føre ud i livet) og langt de fleste udviklere jeg kender, har også et lille pet projekt som de brænder for når de har tid. 

Så hvis jeg var dig, ville jeg nok gøre det lidt mere interessant for potentielle udviklere. Enten skriv mere om din ide, eller tilbyd evt. samarbejdspartnere noget de ikke selv har. Dette kunne fx. være kunder, eksisterende salgskanaler, gode kontakter til business angels, viljen til at knokle 24 timer i døgnet for at sælge løsningen når den er færdig, find selv på flere idéer og følg med i morgen Smile

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 15:05

Jeg har lige valgt at hjælpe et par unge mennesker fra Aalbog med udviklingen af deres ide. De kunne prale med patent-ansøgninger og et langt forarbejde + jeg kunne vælge mellem flere måder at arbejde for dem på.

En stor ting du kan gøre, er at undersøge om dine ideer virkelig er nye. Eller om det bare er kendte produkter på nye flasker. Ikke at dette altid er dårligt, men så er det nok salget af flasken du skal slå dig op på.

Er dine ideer tunge ud i det tekniske, vil jeg foreslå at du overvejer at koble både en teknisk og en design person på løsningen. Hertil kommer salg - ofte kan løsninger sagtens "produceres", men det kniber oftest med salget. Har du selv de evner der skal til i denne afdeling eller er det også en person du skal ud og finde?

Dine bevæg grundene tvivler jeg ikke på, men du kommer desværre ikke langt uden en ordentlig plan. Måske er dine kræfter bedst brugt på dette arbejde?

Held og lykke
Dennis

Fra Tornby
Tilmeldt 23. Jan 08
Skrevet kl. 22:08

Hej igen Jeg mener ikke at mine ider er så krævende hvad programering angår.

Jeg har lavet en del fodarbejde og har ikke kunne finde lignende ider... Så der er ikke tale om at der er nye produkter på nye flasker....

Nu skriver jeg at jeg søger en programør, det gør jeg også men men det er meningen at vi skal være samarbejdspartner

Tak for alle jeres svar.. Hilsen Jakob

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)