Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Går fra excel ark, til en totalløsning

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Jensen og Co.

Mht. prisrobot der kan du få en udviklet en selvstændig webcrawler, der kan levere data til dit ERP system (her Navision), det kan f.eks. ske via csv eller XML. I Navision kan du få udviklet et modul som tager imod disse data og liste dem op på sådan en måde, at det kan hjælpe med effektivisere pristyringen af Jeres produkter.

Send evt. en mail til nn AT advizeit.dk, hvis du har specifikke spørgsmål.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 14:43

Hej Jensen og Co.

Det er svært at give et bud på hvad sådan en løsning koster, da der er mange ting som spiller ind. Som jeg sagde kan du få et POS system til alt mellem 30.000.- til 150.000,-, afhængig af dit behov. Hver funktion, hver detalje koster tid, og dermed penge at udvikle.

Men hvis det er den retning du vil gå, så skal du helt sikkert basere dine løsninger på et økonomistyringssystem, som normalt allerede har rigtig mange gode standard funktioner, der med lidt tilpasning kan effektivisere dine arbejdsprocesser.

Alt andet kommer til at koste for mange penge i det lange løb.

Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:58

Hej Nicklas,

Har du nogle bud på hvilke retail løsninger som kan benyttes med Microsoft NAV?

Selve hardware'erne må også gerne se lidt enklet, eksklusivt ud i butikken, og ikke ligne noget der lige er hivet op af skraldespanden

Har du evt. nogle link, og det vi sige at retailløsning ligger i ca. 30-150 tkr., og Microsift NAV ligger i ca. 25-100 tkr., og webshop ligger i ca. 25-75 tkr.

Eller er jeg helt ved siden af... 

Og også en løsning hvor man kan sætte en slagsstreg kode på varen og hvis den ny skulle blivet hugget, kunne nå at stoppe vedkommende eller spore den med gps signal i en eller anden form.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 15:09

Hej Jensen og Co.

Du rammer faktisk meget godt.

Jeg har erfaring med http://www.np-retail.dk/ . Det er et system som bruges af mange detail butikker rundt omkring i landet, herunder Inspiration kæden, Tiger butikkerne, Baggi tasker, Zoologisk Have i København, Københavns Tivoli m.m. NP Retail hører dog også til den dyre ende af løsninger, men fungerrer super godt og er udviklet direkte i NAV.

Mht. stregkode, så har det jo intet at gøre med NAV, men du kan få nogle tags med GPS i som du kan sætte på varerne. Disse tags har et ID, som du kan knytte varerne i NAV som et serienummer, og på den måde kan du holde styr på hvilke produkter som skal være på lager, og hvilke som er forsvundet.

Du kan bare ringe på 27 39 00 90, eller sende en e-mail til nn AT advizeit.dk hvis du har yderligere spørgsmål. Jeg tror faktisk jeg kan hjælpe/rådgive dig i alle de ting du har nævnt.

Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:06

Hej Jensen & co,

Hvorfor ringer du ikke til en Account Manager fra et Microsoft Solution Center, der arbejder med Dynamics NAV og får et møde på benene. Er sikker på de kan (sammen med en konsulent) stable et estimat på benene?

Dit projekt lyder spændende, men har på fornemmelsen det kræver en foranalyse for at afdække mere specifikt hvordan og hvorledes arbejdsgange håndteres. 

/Vinh

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)