Hej med aminoer
Vi skal have udarbejdet logoer, reklamebanner, brevpapir, til vores BTC og BTB webshop/lager/fysiske butik
Jeg skal bruge et system der kan håndterer, salg til BTC og BTB, og kunne køre lagerstyringen mellem vores shops, lager og fysiske butik.
Alle ordre skal laves i hhv. overs webshop, fysiske butik, samt når jeg er ude hos vores kunder kunne læge en ordre for dem ind i vores system, som så sendes til vores lager og pakkes.
Der skal selvfølgelig være online betaling med betalingskort, evt. lige som i Sverige med del faktura, og mobilbetaling.
Det hele skal køre fuldt automatisk mellem webshop, fysiske butik, lager og regnskabssystem.
Jeg skal have mulighed for fuld adgang til vores webshop/fysiske butik/lager/regnskab fra vores bærbar med mobilt internet, da vi skal kunne oprette ordre ude hos vores kunder.
Og også gerne mulighed for kreditor og debitor grænse i systemet
Der skal også være mulighed for at trække dagens ordre, lagerbeholdning osv. ud af systemet, som direkte går ind i bogføringen, med mulighed for ordre der køres ud samtidigt får tildelt et track and trace nummer og udskrivning med faktura, pakkelabel osv. Fra PD, DHL, UPS og Fedex.
Er der nogen der kan komme med forslag til dette og evt. indbyde på denne opgave? |
Skal du også have kassessytem? og hvad bruger du som regnskabssystem (hvis andet end Excel)?
Grunden til at jeg spørger er at vi kan tilbyde en webshop bygget på Magento der spiller sammen med e-conomic (et regnskabssystem) med kunder/lager osv. til kun 12.995,- (plus moms).
Desværre kan har vi ikke erfaringer med kassesystemer og kan derfor ikke hjælpe med dette såfremt du også skal bruge det.