Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Går fra excel ark, til en totalløsning

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med aminoer

 

Vi skal have udarbejdet logoer, reklamebanner, brevpapir, til vores BTC og BTB webshop/lager/fysiske butik

 

Jeg skal bruge et system der kan håndterer, salg til BTC og BTB, og kunne køre lagerstyringen mellem vores shops, lager og fysiske butik.

 

Alle ordre skal laves i hhv. overs webshop, fysiske butik, samt når jeg er ude hos vores kunder kunne læge en ordre for dem ind i vores system, som så sendes til vores lager og pakkes.

 

Der skal selvfølgelig være online betaling med betalingskort, evt. lige som i Sverige med del faktura, og mobilbetaling.

 

Det hele skal køre fuldt automatisk mellem webshop, fysiske butik, lager og regnskabssystem.

 

Jeg skal have mulighed for fuld adgang til vores webshop/fysiske butik/lager/regnskab fra vores bærbar med mobilt internet, da vi skal kunne oprette ordre ude hos vores kunder.

 

Og også gerne mulighed for kreditor og debitor grænse i systemet

 

Der skal også være mulighed for at trække dagens ordre, lagerbeholdning osv. ud af systemet, som direkte går ind i bogføringen, med mulighed for ordre der køres ud samtidigt får tildelt et track and trace nummer og udskrivning med faktura, pakkelabel osv. Fra  PD, DHL, UPS og Fedex.

 

Er der nogen der kan komme med forslag til dette og evt. indbyde på denne opgave?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du også have kassessytem? og hvad bruger du som regnskabssystem (hvis andet end Excel)?

Grunden til at jeg spørger er at vi kan tilbyde en webshop bygget på Magento der spiller sammen med e-conomic (et regnskabssystem) med kunder/lager osv. til kun 12.995,- (plus moms).

Desværre kan har vi ikke erfaringer med kassesystemer og kan derfor ikke hjælpe med dette såfremt du også skal bruge det.

Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Skal du også have kassessytem? og hvad bruger du som regnskabssystem (hvis andet end Excel)?

Grunden til at jeg spørger er at vi kan tilbyde en webshop bygget på Magento der spiller sammen med e-conomic (et regnskabssystem) med kunder/lager osv. til kun 12.995,- (plus moms).

Desværre kan har vi ikke erfaringer med kassesystemer og kan derfor ikke hjælpe med dette såfremt du også skal bruge det.

Hej Rasmus,

Det skulle helst køres sammen med Microsoft NAV, for der skal også senere udarbejdes en prisrobot, som køre på de andres shop.

Og vi skal også bruge et slags kasse system, med touchskærm, bon/faktura printer, scanner.

 

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jensen & Co, vi har et sådan system udviklet allerede.

Den dyreste post bliver dog integrationen til Microsoft NAV, og det er alt efter hvad i har af version, licenser etc. allerede.

Jeg har prøvet at skrive en pm til dig, men det går i kludder.

Du kan evt. fange mig på jimmy@jm-medie.dk

 

Jimmy

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jensen & Co.:

Hej Rasmus,

Det skulle helst køres sammen med Microsoft NAV, for der skal også senere udarbejdes en prisrobot, som køre på de andres shop.

Og vi skal også bruge et slags kasse system, med touchskærm, bon/faktura printer, scanner.

Ok, tak for svaret, så kan vi desværre ikke hjælpe dig.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hvad har du idag ud over din Nav ?
webshop / kasse løsning? 

jeg har en kasse løsning der kan integreres med nav  og webshop, og har muligvis også en forhandler der kan hjælpe dig med det hvis der.

sig til hvis det har interesse

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jensen og Co.

Du nævner, at du allerede bruger NAV i dag. Jeg foreslår således, at du bygger videre og udvider systemet til at dække dine behov:

Jeg skal bruge et system der kan håndterer, salg til BTC og BTB, og kunne køre lagerstyringen mellem vores shops, lager og fysiske butik.

Der findes allerede eksisterende integration til NAV for en række std. webshopsystemer, det være sig Dandomain, Magento, OpenBiz, Scannet m.m. Vælger du ikke at benytte en af disse shopsystemer, så kan der også udvikles en integration, som gør at du kan synkronisere varer, lager og ordrer mellem den valgte webshop platform og NAV.

Alle ordre skal laves i hhv. overs webshop, fysiske butik, samt når jeg er ude hos vores kunder kunne læge en ordre for dem ind i vores system, som så sendes til vores lager og pakkes.

Når du benytter NAV, kan du installere det på en server, hvor du åbner op for en terminaladgang mulighed. Når du gør det, kan du fra en hvilken som helst computer, som har internetforbindelse, koble på din server, tilgå NAV, og oprette ordre og trække forskellige relevante rapporter. Når du kobler op via en terminal adgang, så sidder du med hele skrivebordet, ligesom når du sidder lokalt på maskinen, når du er hjemme i dit kontor.

Fra butikken, skal du have købt/udviklet en POS løsning (kasseapparatløsning), som er bygget oven på NAV. Der findes løsninger fra små 30.000,- til 150.000,-, alt afhængig af dit behov.

Der skal selvfølgelig være online betaling med betalingskort, evt. lige som i Sverige med del faktura, og mobilbetaling.

 Online betaling ansøger du hos PBS. Du skal have installeret en godkendt komponent på din webshop til at håndtere kreditkort indbetalinger. Det kan f.eks. være Epay (som fungerer godt med Magento) http://epay.dk/main/  .

Det hele skal køre fuldt automatisk mellem webshop, fysiske butik, lager og regnskabssystem.

Det vil det gøre, når det er integreret sammen.

Jeg skal have mulighed for fuld adgang til vores webshop/fysiske butik/lager/regnskab fra vores bærbar med mobilt internet, da vi skal kunne oprette ordre ude hos vores kunder.

 Det får du som sagt adgang til med en terminal opkobling til Navision serveren.

Og også gerne mulighed for kreditor og debitor grænse i systemet

 Det findes i Navision.

Der skal også være mulighed for at trække dagens ordre, lagerbeholdning osv. ud af systemet, som direkte går ind i bogføringen, med mulighed for ordre der køres ud samtidigt får tildelt et track and trace nummer og udskrivning med faktura, pakkelabel osv. Fra  PD, DHL, UPS og Fedex.

 Jamen det findes jo også allerede i dit Navision system. I Navision er debitor, kreditor, lager, finans fuld integreret med hinanden.

Mht. integration til de forskellige fragtfirmaer, der kan jeg anbefale at du kigger på Consignor løsning fra EDI soft: http://www.edi-soft.dk/consignor/ . 

 

Med venlig hilsen

Nicklas Nguyen

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Jimmy

Hej Jimmy, mail er afsendt

Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Ipsen:

Hej Hvad har du idag ud over din Nav ?
webshop / kasse løsning? 

jeg har en kasse løsning der kan integreres med nav  og webshop, og har muligvis også en forhandler der kan hjælpe dig med det hvis der.

sig til hvis det har interesse

Hej Jacob,

I dag bruger vi kun de der faktura bloks, samt excel, så vi har ikke nogen nav løsning i forvejen

Så vil skal bruge en kasseløsning hvor vi scanner varen ind i systemet, og trækker det fra lageret, og enten kan kunde vælge køb på kredit, eller betaling med kreditkort, samt udskrive en faktura og en kassebon.

Så du må gerne komme en et forslag med et pris oversalg +-

 

 

Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen:

Hej Jensen og Co.

Du nævner, at du allerede bruger NAV i dag. Jeg foreslår således, at du bygger videre og udvider systemet til at dække dine behov:

Jeg skal bruge et system der kan håndterer, salg til BTC og BTB, og kunne køre lagerstyringen mellem vores shops, lager og fysiske butik.

Der findes allerede eksisterende integration til NAV for en række std. webshopsystemer, det være sig Dandomain, Magento, OpenBiz, Scannet m.m. Vælger du ikke at benytte en af disse shopsystemer, så kan der også udvikles en integration, som gør at du kan synkronisere varer, lager og ordrer mellem den valgte webshop platform og NAV.

Alle ordre skal laves i hhv. overs webshop, fysiske butik, samt når jeg er ude hos vores kunder kunne læge en ordre for dem ind i vores system, som så sendes til vores lager og pakkes.

Når du benytter NAV, kan du installere det på en server, hvor du åbner op for en terminaladgang mulighed. Når du gør det, kan du fra en hvilken som helst computer, som har internetforbindelse, koble på din server, tilgå NAV, og oprette ordre og trække forskellige relevante rapporter. Når du kobler op via en terminal adgang, så sidder du med hele skrivebordet, ligesom når du sidder lokalt på maskinen, når du er hjemme i dit kontor.

Fra butikken, skal du have købt/udviklet en POS løsning (kasseapparatløsning), som er bygget oven på NAV. Der findes løsninger fra små 30.000,- til 150.000,-, alt afhængig af dit behov.

Der skal selvfølgelig være online betaling med betalingskort, evt. lige som i Sverige med del faktura, og mobilbetaling.

 Online betaling ansøger du hos PBS. Du skal have installeret en godkendt komponent på din webshop til at håndtere kreditkort indbetalinger. Det kan f.eks. være Epay (som fungerer godt med Magento) http://epay.dk/main/  .

Det hele skal køre fuldt automatisk mellem webshop, fysiske butik, lager og regnskabssystem.

Det vil det gøre, når det er integreret sammen.

Jeg skal have mulighed for fuld adgang til vores webshop/fysiske butik/lager/regnskab fra vores bærbar med mobilt internet, da vi skal kunne oprette ordre ude hos vores kunder.

 Det får du som sagt adgang til med en terminal opkobling til Navision serveren.

Og også gerne mulighed for kreditor og debitor grænse i systemet

 Det findes i Navision.

Der skal også være mulighed for at trække dagens ordre, lagerbeholdning osv. ud af systemet, som direkte går ind i bogføringen, med mulighed for ordre der køres ud samtidigt får tildelt et track and trace nummer og udskrivning med faktura, pakkelabel osv. Fra  PD, DHL, UPS og Fedex.

 Jamen det findes jo også allerede i dit Navision system. I Navision er debitor, kreditor, lager, finans fuld integreret med hinanden.

Mht. integration til de forskellige fragtfirmaer, der kan jeg anbefale at du kigger på Consignor løsning fra EDI soft: http://www.edi-soft.dk/consignor/ . 

 

Med venlig hilsen

Nicklas Nguyen

Hej Nicklas,

Vi bruger ikke Microsoft NAV i dag, men vil gerne begynde at bruge dette, for at min. arbejdsgangene

Men hvad ville sådan en løsninig +- ligge i?

Og på sigt skal vi drive fjernlager med pluk/pakning med mere,

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)