Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan er det, med betalings gateway?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i gang med at starte en ny side op og er stødt ind i problemet med betalings gateways. 

Jeg køber et færdigt cms system hvor der er gratis understøttelse for følgende betalings gateways:

PayPal Pro (UK) Gateway

Google Checkout Gateway

ePayment Gateway

Dotpay Payment Gateway
iDeal Payment Gateway
Authorize.net Payment Gateway
DIBS payment Gateway
Den eneste af de gateways jeg kan forestille mig er DIBS- indtil jeg så deres oprettelse/måneds gebyr!
Jeg skal have understøttelse for minimum følgende kort:
Visa
Visa elektron
Mastercard
De første par måneder satser jeg kun på det danske marked
Ved google checkout og paypal skal man oprette en konto hos dem først, for at kunne gennemføre en betaling, hvilket gør det alt for besværligt for mine kunder. 
Jeg ønsker at betalingen skal foregå på min egen side således at man ikke bliver sendt videre til en anden side. Betalings pop-up vinduer kan dog accepteres- bare de ikke er klistret til med gateway'ens logoer
Så hvordan kommer jeg lige videre herfra?
Mvh
Jonas Buch

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:12

Så vidt jeg ved behøver du ikke at oprette en konto hos paypal inden du kan betale der.

Jeg har lige handlet hos http://www.dealextreme.com/ hvor jeg betalte med kort via paypal og der skulle jeg ikke oprette mig som bruger.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 18:16

Hej Jonas,

Hvilket CMS er der tale om? 

Anders >
Det er korrekt, men for mange kunder, er det ikke nemt at lure - hvordan man slipper forbi konto oprettelsen.  Paypal er bare en conversion killer.

Mvh. Henrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 22:56

Jamen tak for hjælpen angående paypal.

Jeg vælger at bruge paypal pro, for at få deres ekspres checkout.

Det koster godtnok 30 dollar i måneden, men sammenlignet med en aftale med pbs og DIBS er dette klart den billigste løsning. 

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:29

Hej Jonas!

Jed ved ikke, om du godt kan benytte min shopløsning i forbindelse med din forretning. Hvis det er tilfældet kan du godt bruge den fælles betaling, som også bliver tilbudt af mit firma. Gebyret er følgende: oprettelse: 1000 DKK eksl. moms, 2% af omsætning og ingen abonnementsgebyr. Dine kunder kan betale med følgende kort: Dankort, VisaDankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, JCB og American Express. Surcharge-funktionen (kortgebyr pålægges kortholdere) benyttes for alle betalinger/transaktioner. I fremtiden regner jeg med, at gebyret kan blive reduceret til 1.5% af omsætning. Du kan læse mere om den fælles betaling på 'Den fælles betaling'-siden.

Alle betalinger bliver gennemført via PBS ePayment (PBSs betalingsgateway), som støtter 3-D Secure (ekstra sikkerhed).

I øvrigt er min shopløsning meget nem at komme igang med og det koster minimalt. Du anbefales til at læse lidt mere på 'Hurtig hjælp'-siden.

Chuuuuu

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)