Ps : Og det skal jo ikke tages personligt, hvilket det nok gør her, hvis man har et lille og nystartet katalog. Så handler det jo blot om at skabe et kvalitetskatalog som Google kan lide. Ligesom når man laver et site. Hvis man ikke selv gider lægge kræfter i sit katalog, hvad skal Google , og vigtigst af alt brugerne, så bruge ens katalog til ? Jeg tilmelder mig selv en masse kataloger, man ved jo aldrig om man får tilmeldt sig et , som et par år eller mere ,er et vigtigt og veldrevet katalog. Men mange af dem jeg har tilmeldt regner jeg ikke med at få noget ud af |
Jeg siger ikke Mikkel kan gøre for det! Ved godt de bliver slettet rundt omkring. Det der undre mig er bare at det han siger, er jo velkendt. Så i stedet for at jage salg burde man nok byde ind med sin viden, og hjælpe de folk man skræmmer.
Jeg personligt er ikke bange for om mit ”linkkatalog” ryger ud af søgemaskinerne. Jeg byggede det for at hjælpe folk og lære noget nyt. Slet ikke som andre tror at høste folks E-Mail og spam den.