Nej sevfølgelig skal det ene ikke udelukke det andet, ligesom din adwords kampagne ikke skal hindre dig i at reklamere på andre platforme. Og nej efter min opfattelse er det os sådan at et link er et link, der er sevlfølgelig undtagelser med nofollow og sider der bryder mod google osv. så ja alle links gælder men om de gør det på sigt tror jeg ikke. Nu er jeg ik lige med på hvilke side/sider du arbejder med, men f.eks ville rss jo sagtens kunne bruges til at promovere og skabe nye links til din shop hvergang du opdatere eller tilføjer et nyt produkt.. Skriv på blogs omhandlende dit emne, vis det har relevans og din side er godt opbygget, finder jeg at de fleste bloggere er "ligeglade" med "spam", men igen med måde ikke i den samme blok again and again, og husk relavans ellers bliver det bare slettet igen = spildt arbejde Forums er jo altid godt, man kan selvfølgelig oprette indlæg og skrie hvad man vil, men i langt de fleste er footer på bruger indlæg tilladt, og det giver en masse dejkige links. Kan se du ik har det her på amino, kom igang siger jeg bare ;) Det samme med din profil udfyld lidt mere af den så procenten kommer på 80, så vil google os finde linkse på din profil. Linkkatalogrne vil jeg da os give gas med, men igen vil jeg ikke ligge mine krafter i alle 100 danske kataloger eller hvor mange der er efterhåden, men finde dem jeg synes ser bedst ud, mest opdateret og hvor der måske er en redaktion bagved til at godkende links.. |
Lagersalg123 - JEN:Men det er ikke sådan at den ene skulle udelukke det andet, jeg forsøger bare at gennemskue hvad en linkkatalog indehaver får ud af at have et ´linkkatalog.
Prøv at tjekke denne tråd, der var oppe for nyligt. Den indeholder en hel del bud på, hvad ejere af linkkataloger kan få ud af det.