Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at give min mand en positiv overraskelse

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære med-aminoer

Min mand har en hjemmeside - http://hyggebajer.dk/  som handler om testsmagning af specialøl- og selv om han er alt andet end nørd har han præsteret at få ændret på menuen og fandt en lille plugin til wordpress som han nu bruger.

Dette plugin som du finder i højre side gør at man kan "give ham en øl" - man skal sådan set bare klikke på teksten "click here to give beer"

Han er så småt begyndt at blive lidt online nørdet - sidder og studerer Google Analytics, leder efter plugins og sætter sig ind i hvordan bloggen bliver bedre og bedre.

Jeg vil gerne give ham en positiv overraskelse og en opmuntring til at fortsætte det store arbejde, der jo er i at have et websitenettet.

Er der nogen af jer der har lyt til at skrive en kommentar til et eller flere af indlæggene, ved jeg at min mand smiler det meste af weekenden, men lad os se hvor mange øl vi kan komme op på at han får i alt-

Så har I lyst til at hjælpe mig? Så skynd jer ind på http://hyggebajer.dk/ 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:33

Jeg stak ham en virtuel bajer. Han må selv indløse til en rigtig. Men det klarer han nok ;-)

God weekend Birgit

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 18:33

Så har jeg da lige smidt en kommentar til Kvajebajeren - Klovn Øllen Big Smile

Udemærket innitiativ synes jeg faktisk! Hehe...

mvh.
Nikolaj

Juusu here and Juusu there..

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 18:37

Amen, hvor er det da fedt med en hjemmeside, som skriver om øl i en øjenhøjde man kan forstå Yes

En god hobby din mand har :O)

Hvis jeg skulle give din mand en idé, kunne det være at man skal opfordre folk til at dele deres erfaringer med de forskellige øl.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 18:37

Så har jeg været forbi Birgit Smile

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 18:43

Hvis vi skal komme til tip:

Få din mand overtalt til et nyt design, jeg tror faktisk der er overraskende stort potientiale i siden - meeen det kræver den er lidt mere imødekommende hvis den også skal ud til resten af DK Big Smile

/Nikolaj

Juusu here and Juusu there..

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 18:57

Så skyndte jeg mig også at give en bajer.

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 19:12

Så fik han også en bajer af mig.Smile  

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:17

HE HE... også en fra mig. Fin side som min mand helt sikkert også vil sætte pris på.

God weekend.

Designer du selv smykker, så find dine Perler her.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 23:25

1000 tak til jer der har været forbi siden, stukket ham en virtuel bajer eller har skrevet en kommentar.

Udtrykket i Mikaels ansigt var sjovt at se da han opdagede de mange bajere der var givet og at der nu også var flere kommentarer.

Kik endelig forbi en anden gang, jeg har tænkt lidt over jeres forslag og har givet dem videre til Mikael, så om kort tid starter jeg en lille konkurrence her på Amino, hvor det bedste forslag til ændringer på hyggebajer.dk (ifølge Mikael) vinder en lille præmie.

Jeg håber I har lyst til at lege med :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)