Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Roterende platform til produkt billeder

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, har set på nogle forskellige roterende platforme, syntes de er lidt for dyre og ville derfor lave min egen, før jeg går igang ville jeg lige høre om i har set nogle billige på markedet der kan bruges til produkter ikke mere end 3 kg.

jeg ville så lægge billederne ind i en flash fil og derved lave 3D visning af mine produkter

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 18:09

Kan du ikke finde noget ved de kunstnere der arbejder med krukkedrejning og sådan (:

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 18:15

Ja, drejeskive til ler kunne være en løsning for dig. Prøv at google det. Der vil du nok kunne finde en til under 300 kr.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:44

god ide men nu ikke så billige !

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:48

Hvis den skal være computerstyret, sådan så du ikke selv skal dreje pladen 1000 gange på en dag, er dette her den billigste jeg har fundet Computerstyret turntable (1400 USD + Moms)

og ja ikke ligefrem vildt billigt, men de andre jeg har set koster fra 2500 USD. selvom de ikke behøver kunne dreje en lastbil.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 18:50

Nej det kan godt være, jeg var lidt for hurtig der, sorry. Men er det ikke muligt at bygge en selv, til billige penge...

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:55

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:58

hehe.. Nu gav jeg dig jo det billigste jeg kunne finde, hvis du ikke selv skulle hen og dreje på den men computer software automatisk gjorde det for dig, således du bare skulle klikke på en knap hedder sikkert hedder take photo og så klaret det hele af sig selv. Det kommer jo til at tage rigtig lang tid ellers. Men det er selvfølgelig nok en rigtig god ide at teste om det hovedet kan betale sig at invistere i ordenligt udstyr (om konverteringen stiger ved 360 graders billeder)

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 19:03

Nu er jeg lidt nysgerrige. Er der nogen af jer, der ved, hvor mange billeder der går til en hel omgang?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 19:03

Martin:

hehe.. Nu gav jeg dig jo det billigste jeg kunne finde, hvis du ikke selv skulle hen og dreje på den men computer software automatisk gjorde det for dig, således du bare skulle klikke på en knap hedder sikkert hedder take photo og så klaret det hele af sig selv. Det kommer jo til at tage rigtig lang tid ellers. Men det er selvfølgelig nok en rigtig god ide at teste om det hovedet kan betale sig at invistere i ordenligt udstyr (om konverteringen stiger ved 360 graders billeder)

det er også fint, altid fedt at folk reagerer på sine indlæg :-)  nu laver jeg det i første omgang med 12 billeder pr produkt i beta versionen med flash, så må vi se hvordan det tager sig ud og om det kan betale sig at lave flere billeder eller om det bliver for langsomt.

bare det at man får mulighed for at rotere et produkt inden man køber, tror jeg helt sikkert vil hjælpe på konverteringen, kan i min vildeste fantasi ikke foresille mig det skulle blive værre, med mindre det bliver for sløvt selvfølgelig :-)

bliver sjovt at lave hjemme og se hvor pro man kan lave det sammenlignet med de professionelle der tager spidsen af en jetjager for det!! :-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)