Hej, har set på nogle forskellige roterende platforme, syntes de er lidt for dyre og ville derfor lave min egen, før jeg går igang ville jeg lige høre om i har set nogle billige på markedet der kan bruges til produkter ikke mere end 3 kg.
jeg ville så lægge billederne ind i en flash fil og derved lave 3D visning af mine produkter
Hvis den skal være computerstyret, sådan så du ikke selv skal dreje pladen 1000 gange på en dag, er dette her den billigste jeg har fundet Computerstyret turntable (1400 USD + Moms)
og ja ikke ligefrem vildt billigt, men de andre jeg har set koster fra 2500 USD. selvom de ikke behøver kunne dreje en lastbil.
hehe.. Nu gav jeg dig jo det billigste jeg kunne finde, hvis du ikke selv skulle hen og dreje på den men computer software automatisk gjorde det for dig, således du bare skulle klikke på en knap hedder sikkert hedder take photo og så klaret det hele af sig selv. Det kommer jo til at tage rigtig lang tid ellers. Men det er selvfølgelig nok en rigtig god ide at teste om det hovedet kan betale sig at invistere i ordenligt udstyr (om konverteringen stiger ved 360 graders billeder)
hehe.. Nu gav jeg dig jo det billigste jeg kunne finde, hvis du ikke selv skulle hen og dreje på den men computer software automatisk gjorde det for dig, således du bare skulle klikke på en knap hedder sikkert hedder take photo og så klaret det hele af sig selv. Det kommer jo til at tage rigtig lang tid ellers. Men det er selvfølgelig nok en rigtig god ide at teste om det hovedet kan betale sig at invistere i ordenligt udstyr (om konverteringen stiger ved 360 graders billeder)
det er også fint, altid fedt at folk reagerer på sine indlæg :-) nu laver jeg det i første omgang med 12 billeder pr produkt i beta versionen med flash, så må vi se hvordan det tager sig ud og om det kan betale sig at lave flere billeder eller om det bliver for langsomt.
bare det at man får mulighed for at rotere et produkt inden man køber, tror jeg helt sikkert vil hjælpe på konverteringen, kan i min vildeste fantasi ikke foresille mig det skulle blive værre, med mindre det bliver for sløvt selvfølgelig :-)
bliver sjovt at lave hjemme og se hvor pro man kan lave det sammenlignet med de professionelle der tager spidsen af en jetjager for det!! :-)