Hej til folkene bag Amino Jeg ser oftere og oftere at der tilbydes/søges job på Amino. Var det ikke en idé at oprette en jobbørs? Og gerne i hvor annoncen per default udløber efter 14 dage, således at der ikke kommer respons der ikke er relevant. For dem der så ikke har fundet den rette, så kunne man gøre det muligt for dem at forlænge annoncen via aktivering via mail. Vil man så samtidig have lidt mere AminoPlus medlemmer, så kunne man gøre det sådan at det kun er plusser der kan oprette annoncer i Amino Jobbørs under job tilbydes. Job søges skulle så ikke ud som nyt indlæg på forsiden hver gang, men man kunne som virksomhed så kigge på Jobbørsen og se om der er nogen der søger noget. Amino kunne på den måde: 1. Tjene nogle flere penge. 2. Tiltrække flere brugere som måske har indspark af forskellig art. 3. Give større kendskab i erhvervslivet, og dermed måske adgang til flere investorer osv osv osv osv.. Håber I synes det er en god idé. Mangel: Den sædvanlige med at der ikke er affiliate på medlemsskabet og Fighterprogrammerne |
Hej
Jeg synes faktisk, at det er en rigtig god idé , som iøvrigt er fuldt i tråd med de øvrige børser her på Amino. Børserne fungerer utroligt godt, så nu skal vi bare lige have fjernet annoncering fra debatten over på "Jeg har et godt tilbud..."
Med venlig hilsen