Det tror jeg lige man skal passe på med da det kommer til gå ind under det at tilbyde "indlån" At tilbyde indlån kræver godkendelse fra finanstilsynet da der er tale om banklignende drift. Det kan godt være at man kan sno sig uden om, men så løber man stadigvæk ind i problemer med regler om offentlig udbud. Jeg kan godt se ideen, men der skal virkelig passes på, og researches ordenligt på hvilke regler der er i forbindelse med dette. Finanstilsynet plejer at slå ret kraftigt ned hvis de mener du bryder regler.
|
Von Münchhausen:Remydk:Martin Thorborg:Kapitalbørsen har været planlagt længe og skal nok komme i år, hvornår ved jeg ikke.
Så kunne vi alle jo investere 100 kr. her og der! Få renter og igen hjælpe andre med kapital?
Det tror jeg lige man skal passe på med da det kommer til gå ind under det at tilbyde "indlån" At tilbyde indlån kræver godkendelse fra finanstilsynet da der er tale om banklignende drift. Det kan godt være at man kan sno sig uden om, men så løber man stadigvæk ind i problemer med regler om offentlig udbud.
Jeg kan godt se ideen, men der skal virkelig passes på, og researches ordenligt på hvilke regler der er i forbindelse med dette. Finanstilsynet plejer at slå ret kraftigt ned hvis de mener du bryder regler.
Selvfølelig kan det lade sig gøre Du er en komplet idiot i min bog.