Hej alle. Os bag Kc har længe gået med ideen om og få nogen (aften og weekend), til og tage ud til homepartys og sælge BLA. rengøringsartikler. Vi er aldrig rigtig kommet videre med ideen, men nu vil jeg altså tage skridtet for os! Der kunne også være nogen, som havde interesse i og få sine varer med (eks. tøj, sko mv), så man på den måde kunne tilbyde mange forskellige varer! Umiddelbart, vil det jo nok være provitions-løn, eller de forskellige blot købte varene af os, som salget gik. Er der nogen der har erfaring? Ideer for & imod dette? Specielle regler? Den perfekte markedsføring? Dette er blot nogen af de ting jeg tænker på, og igen der er ikke ret meget på plads om dette endnu. Vi hører gerne hvis du vil have dine varer med, eller ønsker og sælges vores (og andres produkter)! |
Hej
Jeg har et råd, og det er eks. at google "Tupperware", som er en af de første og største på homeparty-fronte. Herudover har depå et tidspunkt fået godkendt, at deres forhandlere er selvstændige erhvervsdrivende.
Så søg evt. på SKAT om Tupperware.
Hermed er I forhåbentlig kommet lidt videre med planerne, og hvordan det i givet fald skal gribes an.
God vid og held og lykke herfra
Med venlig hilsen