Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ATTENTION alle idé indehavere!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Har du, ligesom jeg, hovedet fyldt med idéer.. den ene efter den anden bliver ved med at poppe frem..?

Jeg søger en samarbejds/sparrings partner, der ligesom jeg gerne vil i gang med et projekt. Jeg får ofte idéer til diverse projekter, men synes at jeg som regel går i stå, da jeg ikke ved hvordan jeg skal komme videre, OM jeg skal komme videre, og om idéen er holdbar, og om det er noget man bliver træt af efter kort tid.

Jeg ved at det kræver tid og hårdt arbejde at stable et firma på benene, og det er jeg også villig til at ofre, men pengene er der ikke så forfærdelig mange af, og bankerne er jo som bekendt ikke ivrige efter at komme af med skillingerne for tiden. Så hvis du har mulighed for at investere lidt, eller du har forbindelser til mulige investorer til opstart, ville det være super.

Du må gerne bo i Roskilde området eller stor København så vi kan mødes. (ikke et krav)

Ser frem til at høre fra en masse idé friske Aminoer.

Mvh. Jesper Jakobsen

jesper@systemax.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Skriv du bare til mig. Jeg holder meget af brainstorming og ideudvekslinger. Og har også hovedet fuldt af ideer.

Jeg bor i Holbæk også så langt  er der altså ikke til roskilde og KBH her fra

Mvh Karina worninger

karina@dunkelskov.dk

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

OM man overhoved skal gå videre med en idé, afhænger, som du også selv er inde på, jo ofte af om idéen overhoved er holdbar/profitabel - Og her kommer den rette forretningsplan, nok i spil.

Hvis du ønsker assistance til udarbejdelse af en god forretningsplan, så prøv at kikke på disse ydelser som tilbydes via min konsulentvirksomhed, Virksomhedsguide: http://www.virksomhedsguide.net/ydelser.html - Vi tilbyder udarbejdelse af forretningsplan for kun 4995 kr. ex. moms, og kvaliteten er stadig i top.

Jeg/vi har adskillelige succesfulde forretningsplaner i baggagen, og har flere års erfaring med virksomhedsledelse og virksomhedsudvikling.

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Jesper.

I øvrigt meget positivt med din åbenhed omkring sparringspartnere:)

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thor Mønsted:

Hej Jesper.

OM man overhoved skal gå videre med en idé, afhænger, som du også selv er inde på, jo ofte af om idéen overhoved er holdbar/profitabel - Og her kommer den rette forretningsplan, nok i spil.

Hvis du ønsker assistance til udarbejdelse af en god forretningsplan, så prøv at kikke på disse ydelser som tilbydes via min konsulentvirksomhed, Virksomhedsguide: http://www.virksomhedsguide.net/ydelser.html  - Vi tilbyder udarbejdelse af forretningsplan for kun 4995 kr. ex. moms, og kvaliteten er stadig i top.

Jeg/vi har adskillelige succesfulde forretningsplaner i baggagen, og har flere års erfaring med virksomhedsledelse og virksomhedsudvikling.

Hej Thor.

Lyder fint. Skal nok henvende mig hvis det bliver aktuelt.

Mvh. Jesper

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Aminoer.

Jeg prøver lige igen.. har fået et par henvendelser, men kan altid bruge flere, så skriv endelig.

Mvh. Jesper Jakobsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)