Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emails fra Amino går amok

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel,

Problemet er at Alert var stoppet for et par dage siden. Jeg startede den igen, og derfor gik den igang med at tygge alle indlæg fra et par dage siden og op til nu igennem. Jeg har nu sat den til at springe gamle indlæg over, og kun kigge nye igennem. Så det er fikset.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:19

Jeg synes snarere det handler om at den alert-funktion er hamrende uintelligent. Det kan jeg tydeligt se nu hvor jeg har fået 50 mails på en halv time..

HVER gang et ord optræder i et indlæg, får man en mail.. det er for så vidt fint nok. Men den burde være intelligent nok til at huske om den allerede har sendt en mail vedr. den pågældende tråd. Således undgår man også at få en mail hver gang nogen svarer på et indlæg, hvori der er quotet det søgeord man har tilknyttet sin alert.

Med andre ord: én email per tråd er nok, uanset hvor mange der svarer på det.

Alternativt kan man lave det konfigurerbart, så man selv kan vælge hvordan det skal fungere.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:19

KTJ-Media.dk:

Ja det samme sker for mig...

Det er kun nu her at tingene går amok hos mig.
Men en anden ting jeg har lagt mærke til er når man fx både har SEO og Google som et ord man gerne vil vide bliver skrevet, og man så skriver dette i samme indlæg, så får man alligevel 2 mails, det burde blive lavet sådan at står et eller flere ord i samme indlæg, så skal man stadig kun modtage en mail, det er jo i samme indlæg ordene står.

Både fordi det belaster amino mere end nødvendig, men også fordi man konstant får op til flere emails om samme indlæg.

MVH Kim

Jeps, der er noteret til en v2. Ligesom at man ikke skal alertes om et indlæg man selv har forfattet.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:22

De er stoppet her, men fine Gmail lægger blot dem alle i samme 'mappe' :-))

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:23

Anders Christensen:
Kan du ikke lave en regel din mailklient der smider al post der har med amino alert at gøre over i en folder for sig selv?
Det nytter jo ikke rigtig noget, alle mine mails fra Amino ryger i en mappe for sig, men det ændre jo ikke på at man får flere mails omkring samme indlæg.

i burde som sagt lave det sådan at man kun modtager en mail for et indlæg, selvom der står flere af ens alert ord i det indlæg.

fx os som gerne vil høre når folk de skriver noget der har med søgemaksineoptimering at gøre, så ved vi jo ikke om folk skriver

SEO, Søgemaskineoptimering, søgemaskiner, google osv.

derfor bliver vi jo nød til at skrive nogle flere alert ord der har med det emne at gøre, men problemet dér er bare at folk tit skriver flere af de ord i et indlæg.

Ud over det burde i også lave det sådan at alertord ikke bliver aktive på egne indlæg, da man jo somregel godt ved hvad man selv har skrevet.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:24

Jacob Rohde:
Jeps, der er noteret til en v2. Ligesom at man ikke skal alertes om et indlæg man selv har forfattet

Så den lige :) Cool

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:31

Og lad mig lige sige, at jeg bruger selv Alert, så jeg ved godt det ikke er optimalt at få 50 mails på to minutter. Beklager Beer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:36

Jacob, det var ikke 50 emails - det var MANGE hundrede!

Jeg tror jeg lever bedre uden :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:42

Det fortsætter med at vælte ind - selvom jeg har slettet alle ord i Alert.

JACOB, kan du ikke være venlig at få stoppet dette - det er altså virkelig dræbende og vigtige emails går tabt i det her kaos!!

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:45

Mikkel, den er stoppet. Det må have været nogen der var gemt i en kø et sted. Den kører ikke pt.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)