Jeg har i tankerne at starte en webshop. Og har derfor prøvet en webshop-demo, jeg har besluttet at jeg ville have en webshop op og køre, men jeg ved ikke hvad jeg kunne sælge, og hvilken leverandører jeg kunne få?
Har i en idee til hvad jeg kunne sælge og hvilken leverandører?
Jeg tror desværre du har ramt et ret ømtåleligt emne her på Amino.
Det er jo den udfordring alle nye shops står overfor, for hvad er det lige præcis for et vareudvalg og til hvilken pris der med den rette markedsføringer giver smør på brødet?
Tænk i stedet lidt alternativt, hvilke varegrupper kan du på nuværende tidspunkt ikke købe på nettet, men som du godt kunne tænke dig at handle online?
Er der et særligt fagområde du besidder en rigtig god viden omkring, så vil det være et oplagt sted at starte din shop op, da du med kyndig vejledning (f.eks. artikler) undervejs i shoppen vil kunne fremstå meget seriøst overfor kunderne.
Men det kræver naturligvis at du lige præcis kan ramme den niche og at markedet er klar til den.
Ja, du har helt ret, det er virkelig svært at starte en webshop op, hvis man ikke har et virkelig gennem tænkt koncept.. Jeg ville undersøge markedet, og se om jeg kan finde en ''gren'' der ikke er taget alt for meget af endnu ??
Alle slags kontorforsyninger med mulighed for logo..
mere eller mindre Vistaprint knockoff bare i kvallitet, med god kundeservice og uden en hjemmeside der trigger mine "Scammer-alerts" - så kommer du langt...
Husk altid kundeservice.. - Skalaen går fra 0 til ePay-niveau..
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Lad være at starte en webshop før du er helt afklaret hvad du vil sælge. Desuden skal du sælge produkter, som du også kan komme til at engagere dig i, altså du ved, brænde for det.
Tøj er da altid en god produkt at sælge, men hvilken slags tøj, ja det er spørgsmålet. Det gode ved tøj er at der er høj avance. Niche italiensk mode for kvinder kunne da være noget .. hehe