Hej Min virksomheds idé er så småt ved at rykke tættere på. Jeg har fundet noget som er 100% det jeg brænder for, og der er samtidig mulighed for viderudvikling af muligheder indenfor dette i fremtiden. Som startkapital skal jeg selvfølgelig bruge noget, men da det er mig der laver arbejdet, ved at tage ud til kunder, skal jeg ikke have lokaler. Jeg har plads hjemme til rådighed til materialerne. Der vil selvfølgelig være udgifter til det. Men disse materialer vil kunne vente med at blive købt til ordren er i hus. Så der vil jeg starte med at købe lidt ind af gangen. Jeg vil skulle have en hjemmeside, som jeg meget gerne vil kunne lave en blog på samtidig, - eller hen af vejen. Er der nogle der kan anbefale nogle der kan hjælpe med dette? Der er jo nok mange forskellige muligheder, priser og standarder. I starten vil jeg skulle tage direkte ud til steder hvor de potentielle kunder er. Jeg er samtidig sælger og synes det jeg kan tilbyde er godt. Så jeg spørger primært vedrørende hjemmeside, men også gode råd om markedsføring generelt. Kan selvfølgelig læse mig til meget, men vil meget gerne have nogle personlige indlæg/oplevelser med.
På forhånd tak.
|
Hej
Jeg vil gerne hjælpe dig med at få din hjemmeside op og køre.
Jeg kan tilbyde dig en hjemmeside i et individuelt og moderne design, komplet med webshop, blog og en masse features, til en meget fornuftig pris.
Hvis du er interesseret i at se nogle af de hjemmesider jeg har lavet, er du velkommen til at skrive til min mail eriksen321@hotmail.com
Med venlig hilsen
Thomas Eriksen