Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring og hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min virksomheds idé er så småt ved at rykke tættere på. Jeg har fundet noget som er 100% det jeg brænder for, og der er samtidig mulighed for viderudvikling af muligheder indenfor dette i fremtiden.

Som startkapital skal jeg selvfølgelig bruge noget, men da det er mig der laver arbejdet, ved at tage ud til kunder, skal jeg ikke have lokaler. Jeg har plads hjemme til rådighed til materialerne. Der vil selvfølgelig være udgifter til det. Men disse materialer vil kunne vente med at blive købt til ordren er i hus. Så der vil jeg starte med at købe lidt ind af gangen.

Jeg vil skulle have en hjemmeside, som jeg meget gerne vil kunne lave en blog på samtidig, - eller hen af vejen. Er der nogle der kan anbefale nogle der kan hjælpe med dette? Der er jo nok mange forskellige muligheder, priser og standarder.

I starten vil jeg skulle tage direkte ud til steder hvor de potentielle kunder er.  Jeg er samtidig sælger og synes det jeg kan tilbyde er godt.

Så jeg spørger primært vedrørende hjemmeside, men også gode råd om markedsføring generelt. Kan selvfølgelig læse mig til meget, men vil meget gerne have nogle personlige indlæg/oplevelser med.

På forhånd tak.

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:14

Hej

Jeg vil gerne hjælpe dig med at få din hjemmeside op og køre.

Jeg kan tilbyde dig en hjemmeside i et individuelt og moderne design, komplet med webshop, blog og en masse features, til en meget fornuftig pris.

Hvis du er interesseret i at se nogle af de hjemmesider jeg har lavet, er du velkommen til at skrive til min mail eriksen321@hotmail.com

Med venlig hilsen

Thomas Eriksen

inkasso tilbydes inkasso

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:21

Hej, der er masser af muligheder for at få hjælp til hjemmesiden her på amino, min partner og jeg kan levere stort set hvad du ønsker.

Vi har lige leveret en joomla cms hjemmeside til dette firma www.isoleringskompagniet.dk ,

designet kan laves unikt lige som du vil have det og bagefter kædes det sammen med joomla cms systemet, der er mulighed for nyhedsbreve,blog,flere sprog og meget mere!!

du kan få mere at vide om vores attraktive lave priser her mail@mycoolgadget.co.uk

vh Thomas Clausen

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Næstved
Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:27

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Det er en fornuftig og økonomisk bevidst opstartsmodel du beskriver. Det er helt rigtigt at tænke i investering i markedsføring/salg. Normalt kommer kunder ikke bare af sig selv. Normalt skal der opbygges relationer inden salg.

Salget er det vigtigste succeskriterium for iværksættere - vær professionel fra starten.

Mange iværksættere fokuserer på at gøre tingene rigtigt, i stedet for at gøre de rigtige ting. Derfor vokser de aldrig ud over teenagerstadiet.

Efter min erfaring er der 4 ting, som er vigtigere end noget andet, når man starter som iværksætter!

• Fokus
  • Motivation
  • Indsigt i potentielle kunders behov og respons på produkt/koncept
  • Salgsarbejde

Fokus er det allervigtigste, fordi det sætter rammerne for din udvikling. Det handler jo om at nå dine mål, ved at gøre de rigtige ting først. Der er et lille redskab, som hedder forbedringshjulet. Forbedringshjulet er betegnelsen for en struktureret fremgangsmåde til at nå dine mål med. Forbedringshjulet kaldes også PDCA-hjulet. PDCA står for: Plan: Planlæg en forbedring, Do: Afprøv forbedringen, eventuelt i et afgrænset område, Check: Lær af afprøvningen - og korrigér, Action: Indfør forbedringen i praksis og lav en standard for forbedringen. Det kan jeg varmt anbefale.

Der skal masser af lyst, entusiasme og energi til at starte et firma op. Til gengæld er betalingen en stor selvtilfredsstillelse og anerkendelse. Iværksættere er entusiaster, der fyldes med energi gennem succes. I starten kan det være en udfordring at fastholde entusiasmen, og derfor kan mange have glæde af at blive støttet i processen.

Jo mere indsigt du har i dine kunders behov, jo nemmere vil du have ved at afsætte dine produkter eller dit koncept. Ved at afprøve dit produkt/koncept, vil du øge chancen for succes lige fra opstart.

Salg er forudsætningen for at få afsat dit produkt/koncept. Du gør det nemmere for dig selv, ved at sørge for at afsætte tid i kalenderen hver uge til salgsarbejdet. Læg salget i rammer, og nyd det som en naturlig del af livet som iværksætter.

Jeg kan måske hjælpe med

• Din nye tiltrækkende website med blogdynamik
  • Dit logo, visitkort, brevpapir, firmafolder m.m. med tiltrækning
  • Test af dit koncept hos potentielle kunder
  • Beregning af størrelsen for dit marked og beskrivelse af konkurrencesituationen
  • Opbygning af din forretningsplan
  • Træning i salg, telefonsalg og mødebooking
  • Løbende fokus- og motivationscoaching af dig og dit firma

Det er en god ide med en blogwebsite. På den måde får dine brugere automatisk serveret dine indlæg, men de skal også tilmelde sig dit rss-feed. Her skal du tænke på hvordan du kan få dem til det. Der er også mulighed for at koble en nyhedsservice via maillister på din site, men igen skal der være en værdi for modtageren (hvilken?). En website uden SEO er god, men så er det primært dem du møder/kontakter, der vil anvende den. Hvis du vil fange potentielle kunder via siten, skal der udføres SEO....

God fornøjelse og held og lykke ;)

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:33

Hej mkmei

Du kan kontakte mig på morten @ owix . dk

Jeg kan give dig et godt tilbud på et webdesign, med integreret blog.

Jeg kan dertil også hjælpe dig med god markedsføring, hvis du er interesseret :-)

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan klart anbefale www.aboutweb.dk de er ved lave min nye side den er ekstrem flot og de levere den billigt oveni.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 13:47

Mikael christiansen:

Jeg kan klart anbefale

www.aboutweb.dk de er ved lave min nye side den er ekstrem flot og de levere den billigt oveni.

God karma Yes

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:56

Jeg vil også gerne give tilbud på en hjemmeside. Send mig gerne en mail på kasper@infront.dk for en uforpligtende dialog omkring din nye hjemmeside.

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:02

mkmei:

Jeg vil skulle have en hjemmeside, som jeg meget gerne vil kunne lave en blog på samtidig, - eller hen af vejen. Er der nogle der kan anbefale nogle der kan hjælpe med dette?

Hej.

Jeg vil også gerne byde ind med et bud på en hjemmeside - billigt! I stilrent og enkelt design inkl. blog og nem opdatering/vedligehold for dig.

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh. Jesper Jakobsen

www.systemax.dk / jesper@systemax.dk / 22 30 90 95

Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:30

Tusind tak for de mange gode råd og tilbud.

Jeg sætter stor pris på det hele. Jeg vil nu lige "tygge" lidt mere på det, og vende tilbage. Jeg glæder mig til at se mine muligheder.

Hvor er det skønt med så seriøs og hurtig respons!Smile

Har bestemt fået noget positivt ud af det.

Med venlig hilsen

mkmei

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)