Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring og hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mkmei,

Vi kan hjælpe dig med både hjemmeside og markedsføring. Vi kan levere en unikt designet hjemmeside, lavet i open source CMS (f.eks. Joomla, Drupal, WP) med blog udvidelse og basis SEO fra kun 2750 kr UDEN månedelige afdrag! Jeg ville bare vælge en ikke indbygget blog. Jeg ville helst lave en blog-hjemmeside for sig selv, den kan være en satelit til din hoved hjemmeside. Jeg synes, det er en bedre løsning i forhold til SEO og fremtidig linkbuilding. Hvis du ønsker vores webservice abonnement vil CMS hjemmesides pris starte fra 750 kr (unikt design!). Vi kan også implementere en webshop løsning, hvis du har brug for den. Det kan både være en open sorce webshop løsning (f.eks. Virtuemart) og en individuelt udviklet løsning. Når din hjemmeside er færdig hjælper vi dig gerne med søgemaskineoptimering (søgeordanalyse, tekstoptimering, linkbuilding osv). Grunden, at vi har så lave priser, er outsourcing af en del af vores opgaver til Rusland og Ukraine. Se alle vores tilbud på vores hjemmeside.

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 10:31
Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:07

Hej Mkmei,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale. Hvis du gerne vil prøve at se hvordan en Joomla+Virtuemart/Magento hjemmeside/shop fungerer rent praktisk, vil jeg meget gerne sende dig login details så du kan lege lidt med det.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon:

Mikael christiansen:

Jeg kan klart anbefale

www.aboutweb.dk de er ved lave min nye side den er ekstrem flot og de levere den billigt oveni.

God karma Yes

Ved sgu' ikke hvor go' karma det er. Mikael skriver jo dette i hver eneste tråd herinde, som har noget at gøre med udarbejdelse af "ting", der foregår i din browser.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Hoeks:

Ved sgu' ikke hvor go' karma det er. Mikael skriver jo dette i hver eneste tråd herinde, som har noget at gøre med udarbejdelse af "ting", der foregår i din browser.

Enig, jeg synes også efterhånden det lugter af link spam (men sådan synes jeg langt de fleste af hans indlæg er efterhånden).

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)