Vi kan hjælpe dig med både hjemmeside og markedsføring. Vi kan levere en unikt designet hjemmeside, lavet i open sourceCMS (f.eks. Joomla, Drupal, WP) med blog udvidelse og basis SEO fra kun 2750 kr UDEN månedelige afdrag! Jeg ville bare vælge en ikke indbygget blog. Jeg ville helst lave en blog-hjemmeside for sig selv, den kan være en satelit til din hoved hjemmeside. Jeg synes, det er en bedre løsning i forhold til SEO og fremtidig linkbuilding. Hvis du ønsker vores webservice abonnement vil CMS hjemmesides pris starte fra 750 kr (unikt design!). Vi kan også implementere en webshop løsning, hvis du har brug for den. Det kan både være en open sorce webshop løsning (f.eks. Virtuemart) og en individuelt udviklet løsning. Når din hjemmeside er færdig hjælper vi dig gerne med søgemaskineoptimering (søgeordanalyse, tekstoptimering, linkbuilding osv). Grunden, at vi har så lave priser, er outsourcing af en del af vores opgaver til Rusland og Ukraine. Se alle vores tilbud på vores hjemmeside.
Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil
så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale. Hvis du gerne vil prøve
at se hvordan en Joomla+Virtuemart/Magento hjemmeside/shop fungerer rent praktisk,
vil jeg meget gerne sende dig login details så du kan lege lidt med det.
www.aboutweb.dk de er ved lave min nye side den er ekstrem flot og de levere den billigt oveni.
God karma
Ved sgu' ikke hvor go' karma det er. Mikael skriver jo dette i hver eneste tråd herinde, som har noget at gøre med udarbejdelse af "ting", der foregår i din browser.
Ved sgu' ikke hvor go' karma det er. Mikael skriver jo dette i hver eneste tråd herinde, som har noget at gøre med udarbejdelse af "ting", der foregår i din browser.
Enig, jeg synes også efterhånden det lugter af linkspam (men sådan synes jeg langt de fleste af hans indlæg er efterhånden).