Kan godt ske prisen var lidt for optimistisk, og det er ikke specielt PR3 jeg fokucere på, men mere traffikken fra google.
Nu er den pågældende trafik slet ik det beløb værd, som du nævner!
Dk123salg:
Og mht. navnet wiishop, så findes der masser af domæner med navnet WII i, så jeg tror ikke at nintendo kommer efter navnet.
Fordi nogle køre for stærkt på motorvejen, så betyder det jo ik alle må. Med andre ord, så bryder du et varemærke, og det er ik lovligt i forhold til de regler DK-Hostmaster har!
Dk123salg:
Shoppen er jo en shop der sælger wii tilbehør, så på den måde så tjener Nintendo også penge på den.
Det kommer jo helt an på, om det er officielt udstyr eller uofficielt. Men det retfærdiggøre stadig ik dit brud på deres varemærke!
Jeg har skrevet og spurgt Bergsala, som er distributøren for Nintendo's produkter i Danmark. Det har relevans for et projekt jeg selv har gang i, som jeg ikke vil risikere, hvis det viser sig ikke at være lovligt. Jeg skal nok vende tilbage, når jeg får svar!
Det kan godt være Nintendo af marketing årsager har valgt ikke at gøre noget ved brugen af navnet WII, men det ændre ikke på de til hver en tid kan gøre det.
Ud over det vil jeg også sige at du nok skal fjerne et nul på din pris, men mindre du har et seriøst varelager du ikke har fortalt om.
Det kan godt være Nintendo af marketing årsager har valgt ikke at gøre noget ved brugen af navnet WII, men det ændre ikke på de til hver en tid kan gøre det.
Ud over det vil jeg også sige at du nok skal fjerne et nul på din pris, men mindre du har et seriøst varelager du ikke har fortalt om.
nej, men det andrer da alt at de ikke gor det
På nuværende tidspunkt, ja. Men det er en ekstremt kortsigtet løsning. Det svarer til at bygge et hus på et fundament af isterninger. Det holder kun, sålænge der er frostgrader. Når foråret kommer, så smelter fundamentet og huset falder sammen.
På samme måde kan en eventuel køber af Wiishop.dk risikere, at hele brandet kollapser hvis Nintendo pludselig kører en sag, de er sikre på at vinde.