Hej og "thumbs up".... super site! Jeg er meget interesseret i dropshipping, men jeg vil gerne starte i det små. Jeg havde tænkt min at starte med at sælge div produkter på eksempelvis qxl, dba, Ebay, gul&gratis etc....men jeg føler mig i vildrede i forhold til at findet pålidelige leveandører?og ikke mindst leverandører der handler pr efterkrav. Jeg mener ideen med dropshipping ér, at jeg netop har mulighed for at køber en vare billigt og sælger den dyrere, uden at skulle have omkostninger på varelager, indkøb etc.... Men hvis min kunde betaler til leverandør for en vare kunden i realiteten har købt af mig, hvad er så den reelle forskel på mig og en provosionslønnet "stik i rend dreng" ;) ? Jeg mener bare... hvis det fungere således, at min leverandør overfører min avance én gang om måneden evt, så har jeg jo dybest set intet løbende overblik (eller kontrol, for dén sags skyld) over den økonomiske aktivitet og traffik i min egen virksomhed, ud over min månedlige "lønseddel" fra min leverandør....og hvis dét er tilfældet, krakelerer mit billede da lidt af iddeen om egen selvstændig virksomhed. Jeg vil blive glad hvis nogen kan gøre mig klogere på mine spørgsmål, jeg er totalt grøn og vil gerne i gang, men jeg er lidt nervøs for at gøre noget naivt og brænde fingrene... Vh Martin
|
Hej Martin
Find en god leverandør, opret hans produkter og meddel så at leveringstiden er 7-10 dage (afhængigt af hvor du køber fra selvfølgelig)
Så får du folk til at overføre pengene dirkete til din bankkonto, hvor du derefter betaler din leverandør som sender produktet direkte til kunde.
Vh Emil