Med fare for at blive hugget midt over skriver jeg dette spørgsmål Nå, jeg skal vælge mig en FAN side eller en GRUPPE side til en webside/shop. Jeg gider ikke bruge kræfter på både en Fan og en Gruppe side. Så hvad jeg kan se af fordele i GRUPEN: + skrive beskeder og sende direkte til medlemmernes indbakke. - ikke mulighed for at indsætte fotos, vidoer osv, kun tekst og link. væggen: - væggen er ikke delt op i gruppe og medlemmer, så hvad gruppe admin skriver kan blive væk mellem hvad medlemmerne skriver. Man kan måske kun tillade medlemmerne at skrive i debaten. Men det er måske ikke optimalt.? FAN: + opdelt væg mellem hvad Fan admin og fans skriver. det bliver ikke blandet sammen. + opslag med videoer, fotos med mere - de ryger ikke i fans indbakke
Så hvad mener du er bedst at bruge, hvis man gerne vil lave tilbud med mere?
Har du eksempler på PROF FAN og GRUPPE sider som man kan se hvad der er muligt at gøre med henholdvis Fan og Gruppe? Mange Tak
|
Hej Rudy
rudy:Nå, jeg skal vælge mig en FAN side eller en GRUPPE side til en webside/shop. Jeg gider ikke bruge kræfter på både en Fan og en Gruppe side.
Du skal heller ikke have 2. Det kan kun føre til dårlige ting :-)
rudy:Så hvad mener du er bedst at bruge, hvis man gerne vil lave tilbud med mere?
Fansider bedst og er det som bliver til noget.
rudy:FAN:
- de ryger ikke i fans indbakke