Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af tøj, sko, accessories oma.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Først og fremmest Godt Nytår til alle Big Smile

Jeg er igang med at lave en webshop. Og vil hører om der er nogen som har nogle gode råd til hvor det er billigst at importere fra? Det jeg sælger er bla. tøj, sko, tasker, accessories, parfumer, lingeri, ure og smykker. 

Desuden vil jeg hører om i har nogle gode råd til at reklamere for sin webshop? Har tilføjet linket div. steder og reklamere også på Facebook og google. Men synes ikke det giver noget?

Håber i kan hjælpe mig Smile

Hilsen Carina

Mvh

Channie Nathali Brix

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:21

Carina Brix:

Jeg er igang med at lave en webshop. Og vil hører om der er nogen som har nogle gode råd til hvor det er billigst at importere fra? Det jeg sælger er bla. tøj, sko, tasker, accessories, parfumer, lingeri, ure og smykker. 

Vi har nogle Dyrberg Kern smykker, som du kan få til en skarp pris. Det samme gælder en del kjoler mm.

Smider dig lige senere en PB med et par gode kontakter af vores firma. De kan hjælpe med især billige kjoler mm!

Carina Brix:

Enten skal du købe ægte mærkeparfumer, ellers skal du sætte dig virkelig godt ind i reglerne, så du ik risikere problemer med billige efterligninger/look a like. Bare et godt råd!

Og  køb ALDRIG mærkeparfumer udenfor EU. Husk de skal have alle stregoder/barcodes mm. Ellers = problemer!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:37

Når du kommer i gang, så kontakt mig, da jeg har nogle produkter der klart kunne have din interesse :-)

Så send bare en PB når du når sså langt.

Det er indenfor accessories, specialolier og cremer

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:40

Forresten lige et ektra godt råd...

Fokuser på få varegrupper i starten! Især i disse tider er fokus meget vigtigt. Et kæmpe udvalg indenfor få varegrupper er bedre, end lille udvalg indenfor mange. Desuden er mange varegrupper svært at brande i starten!

Du kan altid udvide, så derfor find de varegrupper du mener er mest interessant, og fokuser på disse. Det gør det hele så meget nemmere for dig selv! ;D

Fra Græsted
Tilmeldt 6. Jan 09
Skrevet kl. 13:42

Hejsa..

Mange tak for dit svar. Vil vente spændt på din PB

Mvh Carina

Mvh

Channie Nathali Brix

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:46

Carina Brix:

Hejsa..

Mange tak for dit svar. Vil vente spændt på din PB

Mvh Carina

Jamen det var dig der skulle sende den til mig, når du er klar.

Det er accessories der sælges en del af, meget specielle armbånd og ting til facial beauty.

Cremerne sælges allerede og er 100% organiske og der er gode tilbagemeldinger fra dem der har købt indtil nu. Så jeg lancerer dem i løbet af den næste måned. Der findes intet tilsvarende på markedet, og der er god avance.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:53

Lagerslag123 - JEN:

Jamen det var dig der skulle sende den til mig, når du er klar.

Er sikker på, at det var svar til mit første indlæg ;D

Fra Græsted
Tilmeldt 6. Jan 09
Skrevet kl. 13:53

Hej Lagersalg..

Det var så det andet indlæg jeg svarede på :)

Men du skal være velkommen til at sende infor til min mail : kontakt@boutique-mermaid.dk

Mvh Carina

Mvh

Channie Nathali Brix

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 00:04

Hej

Hvis du skal bruge lingerie, sko og støvler kan vi hjælpe dig med det.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)