Jeg er igang med at lave en webshop. Og vil hører om der er nogen som har nogle gode råd til hvor det er billigst at importere fra? Det jeg sælger er bla. tøj, sko, tasker, accessories, parfumer, lingeri, ure og smykker.
Desuden vil jeg hører om i har nogle gode råd til at reklamere for sin webshop? Har tilføjet linket div. steder og reklamere også på Facebook og google. Men synes ikke det giver noget?
Jeg er igang med at lave en webshop. Og vil hører om der er nogen som har nogle gode råd til hvor det er billigst at importere fra? Det jeg sælger er bla. tøj, sko, tasker, accessories, parfumer, lingeri, ure og smykker.
Vi har nogle Dyrberg Kern smykker, som du kan få til en skarp pris. Det samme gælder en del kjoler mm.
Smider dig lige senere en PB med et par gode kontakter af vores firma. De kan hjælpe med især billige kjoler mm!
Carina Brix:
Enten skal du købe ægte mærkeparfumer, ellers skal du sætte dig virkelig godt ind i reglerne, så du ik risikere problemer med billige efterligninger/look a like. Bare et godt råd!
Og køb ALDRIG mærkeparfumer udenfor EU. Husk de skal have alle stregoder/barcodes mm. Ellers = problemer!
Fokuser på få varegrupper i starten! Især i disse tider er fokus meget vigtigt. Et kæmpe udvalg indenfor få varegrupper er bedre, end lille udvalg indenfor mange. Desuden er mange varegrupper svært at brande i starten!
Du kan altid udvide, så derfor find de varegrupper du mener er mest interessant, og fokuser på disse. Det gør det hele så meget nemmere for dig selv! ;D
Mange tak for dit svar. Vil vente spændt på din PB
Mvh Carina
Jamen det var dig der skulle sende den til mig, når du er klar.
Det er accessories der sælges en del af, meget specielle armbånd og ting til facial beauty.
Cremerne sælges allerede og er 100% organiske og der er gode tilbagemeldinger fra dem der har købt indtil nu. Så jeg lancerer dem i løbet af den næste måned. Der findes intet tilsvarende på markedet, og der er god avance.