Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjdesigner drømmen..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :)

Er her nogen der drømmer om, eller interessere sig for, at tegne og designe tøj? Jeg søger nemlig en som kunne være interesseret i et samarbejde, netop til dette.. Grunden hertil er, at jeg forsøger at igangsætte et projekt, (Umiddelbart salg over nettet - men kan da også komme i butikker, hvis det får succes), og vil derfor oprette flere forskellige kategorier med produkter.. Og ville selvfølgelig også gerne have noget tøj der - og så tænkte jeg, hvorfor ikke begive sig ud på at lave vores eget - med eget navn og hele baduljen?

Så hvis det er noget der fanger eller interessere dig derude - så skriv da endelig, så kan vi jo tage en snak og se om vi kan få det til at lykkedes.. 

For det kunne da helt sikkert være et spændende område og kigge nærmere på.. (:

Fortsat rigtig god dag..

M.v.h. Uffe.. 

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej uffe skriv til mig på karina@dunkelskov  vil gerne høre mere om hvad du havde tænkt dig.. mvh karina

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej uffe,

Skriv gerne mere om det til mig på rarnfred@gmail.com

Det lyder på det som om vi går rundt og har den samme drøm om eget tøjmærke - så vil meget gerne høre mere.

 

Rikke

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej uffe.

Kontakt mig på sut_m1n@hotmail.com

Jeg har haft lavet mit eget tøj og fået vareprøver hjem, og har kontakt til fabrikker over hele verden :)

så hvis du er intreseret kontakt mig :)

Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er en dreng på 18, jeg har altid drømt om at designe tøj. Jeg ved godt du måske blive lidt skræmt at min unge alder, men jeg mener at jeg de talenter der skal til. Det jeg går efter er at designe Polo'er samt T-shirt, jeg mener at jeg har en helt specielt motiv/ide.. håber vi kan snakkes ved.

 

m.v.h LarsPFunch

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)