Hej Amino freelancere Hvordan er det med budene? Er det virkelig rigtigt, at man kan afvise alle uden at kåre en vinder af en opgave? Jeg tænker mere på, at alle har brugt tid på at give sit bud på opgaven, og så afvises alle... Men jeg kunne godt fristes til, nogle gange at tro, at opgaveudbyder tager de indkomne forslag til sig som "gratis arbejde", bruger det selv/laver kopi af det på en eller anden måde og afviser alle derefter. Altså at nogle kun bruger freelancer til at få gratis ideer og forslag til deres opgave. Hvad siger I? Det burde ikke være muligt at kunne afvise alle. Den funktion bør slettes, så seriøsiteten bevares på et eller andet plan. Eller også skal man kun kunne slette opgaven, ved at henvende sig til Amino og forklare hvorfor man ønsker opgaven slettet hvis man ikke er tilfreds med indkomne forslag. Hvad der sker efter en opgave er vundet, er imellem kunde og leverandør. Jeg ser Amino Freelancer som en seriøs mulighed for at finde leverandør til sin opgave og ikke bare et sted, hvor man kan indhente en pris til hvad det måske kunne koste eller at få gratis freelancearbejde! Er jeg helt gal på den?
:-) Dorthe |
Hej
Jeg har selv haft en opgave på freelance. Jeg har også afvist alle..
Min grund er at alle bud var langt over det jeg havde sat som max. Mit max var 2500,- og den mindste pris var 6500,- som jeg slet ikke kunne bruge..
Skulle jeg så tvinges til at give 4000,- kr mere end jeg havde på at få lavet en hjemmeside ?
Mikkel