Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms på markeder

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej - slet ikke så besværligt. De diæter er kun til, hvis du udbetaler penge til dine medhjælpere. Hvis du køber ind og I laver maden selv, trækker du bare alle regningerne fra på firmakontoen.

Dbh
Anette Sand

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette Sand/Regnskabsskolen:

Fradrag med 15%/30%/30% for måltider er uændret skal forstås sådan:

Hvis du får betalt et hotel med morgenmad, bliver din diætsats på 455 kr. reduceret med 15%.
Hvis du bliver budt på frokost eller aftensmad af en kunde (eller firmaet betaler regningen), skal der fratrækkes 30% af diætbeløbet.

Man får altså kun de fulde diætsatser, hvis man faktisk også selv afholder udgiften til kost.

Dbh
Anette Sand

Hej Anette.

Selvfølgelig! Idea  Tak! :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette Sand/Regnskabsskolen:

Nej - slet ikke så besværligt. De diæter er kun til, hvis du udbetaler penge til dine medhjælpere. Hvis du køber ind og I laver maden selv, trækker du bare alle regningerne fra på firmakontoen.

Dbh
Anette Sand

 

Det kan godt være jeg spørger dumt. men hvad mener du med "trækker du bare alle regingerne fra på firmakontoen"?

Er lidt tungnem tiltider.. sorry.. Big Smile

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg syntes det lyder spændende med dine markeder.

Jeg har selv været på en del, i de sidste år.

I starten kørte jeg ALT bogføring mv. på papir, til sidst købte jeg et helt nyt kasseapparat.

Jeg syntes også det vil være en god ide for dig, da du om aftnen blot trykker på EN knap, så har du hvad du skal bruge til dit regnskab.

Du kan evt. låne eller købe mit billigt

Det har været brugt en gang, og er godkendt til og kan bruges til ''kasseaparat'' her i danmark.

Prisen er 800 kr. der medfølger en del, bonruller :)

skriv hvis du har interesse på info@rengoringssalg.dk

Handel med varepartier via Trademen

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt OK at stille opklarende spørgsmål, Karina. Det jeg mener er: Når I er ude at rejse, betaler du for maden til dig og dine frivillige medhjælpere ved hjælp af firmaets penge - f.eks. ved at bruge firmaets Dankort. Og husker at gemme alle kvitteringer. Når du så kommer hjem, bogfører du udgiften som en firmaudgift på en konto vedrørende rejser (eller salgsudstillinger eller hvad du nu har, som dækker dine ture).

Dbh
Anette
http://anettesand.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tak for tilbudet. et kasseapperat tror jeg ikke er en mulighed da jeg ikke har mulighed for at få strøm. Makederne bliver ofte holdt udendørs og på pladser som normalt ofte er en græsmark. Så det er under meget primitive forhold med en bod i et middelalder telt.. se evt. www.kmm.dk der er billeder fra de sidste års markeder.

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, det forstod jeg.. Big Smile og tusind tak

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)