godkender links resten af aftenen, så det er bare at komme igang med at tilmelde :) |
Hej Kristian!
Jeg vil gerne tilmelde et link. Kan du lave en gruppe, hvor coaching/mental træning kan gå ind under?
Mvh
Kenneth
godkender links resten af aftenen, så det er bare at komme igang med at tilmelde :) |
Kristian Ole Rørbye
Super med et link katalog. Jeg vil dog tillade mig at komme med en smule kritik også ;) .. velment naturligvis. :) Jeg synes at 3 links pr. side er lige i underkanten, man skal bladre for meget - jeg så hellere at man skar i beskrivelsen (som så kunne dukke op ved klik på linket eller ved mouseover) så at der var plads til flere på siden, man løber nemlig hurrtig sur i at sidde og bladre og bladre for at se hvad der kommer senere. Hellere et hurtigt overblik og så kan man dykke ned i detaljerne :) og så har jeg smidt "Bryllup og fest" til godkendelse til min side med bryllupsinvitationer www.pogg.dk (og andre invitationer naturligvis) |
Hej Jesper, Tak for kritik, det var en god ide, og jeg har allerede rettet det til. Din nye kategori er også oprettet. Tak for det. Mvh. |
Kristian Ole Rørbye
Hej. Super initiativ. Hvad med en kategori med Dagligverer? dbh Stig |
Den er hermed oprettet og du kan se den her: link til dagligvarer
|
Kristian Ole Rørbye
Det er godkendt og tak for dit link tilbage ;) |
Kristian Ole Rørbye
No problemo, smider et par links op på mine sider også, bare for at vise lidt god Amino vilje :-) |