Bare iorden :) tiden er der til det iaften. |
Jeg bekræfter tilmeldinger hele mandagen også...
Debat
Bare iorden :) tiden er der til det iaften. |
Kristian Ole Rørbye
|
Jeg bekræfter tilmeldinger hele mandagen også... |
Kristian Ole Rørbye
Det lyder godt - for jeg har tilmeldt hopogdans.dk, så det forhåbentlig kan blive endnu lettere at finde frem til danseundervisning i de danske danskeskoler. Der når nok at komme en ekstra tilmeldig senere på aftenen af en anden side. I øvrigt ser det ikke ud som om at PageRank regner helt rigtigt - synes at alle sider har 0? |
Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk
Tak for din tilmelding, den er hermed godkendt.. Jeg kigger lige nærmere på det du nævner omkring PagaRank :)
|
Kristian Ole Rørbye
|
En rigtig fin side du har der, og hurtig tilbagemelding, det kan vi li |
|
Mange tak :) Glad for at i kan bruge det til noget. |
Kristian Ole Rørbye
|
godkender links resten af aftenen, så det er bare at komme igang med at tilmelde :) |
Kristian Ole Rørbye
|
Hej Kristian! Jeg vil gerne tilmelde et link. Kan du lave en gruppe, hvor coaching/mental træning kan gå ind under? Mvh Kenneth |
|
Super med et link katalog. Jeg vil dog tillade mig at komme med en smule kritik også ;) .. velment naturligvis. :) Jeg synes at 3 links pr. side er lige i underkanten, man skal bladre for meget - jeg så hellere at man skar i beskrivelsen (som så kunne dukke op ved klik på linket eller ved mouseover) så at der var plads til flere på siden, man løber nemlig hurrtig sur i at sidde og bladre og bladre for at se hvad der kommer senere. Hellere et hurtigt overblik og så kan man dykke ned i detaljerne :) og så har jeg smidt "Bryllup og fest" til godkendelse til min side med bryllupsinvitationer www.pogg.dk (og andre invitationer naturligvis) |
Hej Jesper, Tak for kritik, det var en god ide, og jeg har allerede rettet det til. Din nye kategori er også oprettet. Tak for det. Mvh. |
Kristian Ole Rørbye