Vil sige at en betaling med dankort altid sætter op af, og ja, jeg er ikke meget for de der løsninger, gad ikke købe noget, også bruge 5 minutter på at komme igennem ewire, så hellere en betalingsgateway.
I øvrigt, så synes jeg du skal have rettet de taste og slå fejl der er på siden.
Derudover forstår jeg ikke meget af dette: Det kan tage 1-3 dage med Post Danmark + hvis det går tabt i posten får i de produkter i har bestilt via. Post Danmark. Bare kontakt os.
Får man de produkter man har bestilt af post danmark hvis de går væk i posten? I øvrigt når du tiltaler en gruppe med " i ", så skal i´et være med stort :)
Du kan evt. afprøve min ebutiksløsning sammen med den fælles betaling, som serviceres og administreres af mit firma. Alle betalinger vil blive gennemført via PBS ePayment (PBSs betalingsgateway). Min løsning er meget nemt at komme igang med. Dine kunder kan betale med Dankort, VisaDankort, Visa, Visa Electron,
MasterCard, Maestro, JCB og , American Express.
Du har også mulighed for at have din egen betalingsaftale med enten Freepay, Fribetaling eller PBS ePayment.
Du kan komme på min hjemmeside ved at trykke på Storehotel i min signatur.
Jeg mener også Paypal opfylder der forbrugerne har brig for. Og med PBS´s konstante prisstigninger, så vil nye se sig om efter alternativer.
Men grunden til dit manglende salg, skal ses i flere ting, bl.a. at der er mange der tilbyder de samme produkter som dig. Der er kun 1 grund til måske at købe voksen af dig, og det er ikke nok, da der er flere grunde til ikke at gøre det (uanset hvad regler siger).
Jeg tror du skal se at blive momsregistreret og hvis du ikke er det grundet alder, så få dine forældre til det.
Og kommentaren i TrustPilot er ikke så heldig uanset om det er korrekt eller ej. Forbrugere kan med rette forvente at folk der professionelt sælger varer også bidrager professionelt til samfundet. Desuden er man som forbruger ringere stillet ved at handle med dig end med en momsregistreret virksomhed.
Og jeg mener, at hvis man er voksen nok til at drive et websted med betalingsdel som Paypal, så er man også voksen nok til at blive momsregistreret og give mere troværdighed den vej.
Jeg mener også Paypal opfylder der forbrugerne har brig for. Og med PBS´s konstante prisstigninger, så vil nye se sig om efter alternativer.
Men grunden til dit manglende salg, skal ses i flere ting, bl.a. at der er mange der tilbyder de samme produkter som dig. Der er kun 1 grund til måske at købe voksen af dig, og det er ikke nok, da der er flere grunde til ikke at gøre det (uanset hvad regler siger).
Jeg tror du skal se at blive momsregistreret og hvis du ikke er det grundet alder, så få dine forældre til det.
Og kommentaren i TrustPilot er ikke så heldig uanset om det er korrekt eller ej. Forbrugere kan med rette forvente at folk der professionelt sælger varer også bidrager professionelt til samfundet. Desuden er man som forbruger ringere stillet ved at handle med dig end med en momsregistreret virksomhed.
Og jeg mener, at hvis man er voksen nok til at drive et websted med betalingsdel som Paypal, så er man også voksen nok til at blive momsregistreret og give mere troværdighed den vej.
Mvh
Er fordi jeg er 16 år, men har i denne ferie søgt om et cvr-nr. hos stats forvaltningen.
Ville bare undersøge om jeg skulle få en pbs aftale når jeg for et cvr-nr.
Cool nok. Men jeg er af den opfattelse, at PBS aftale er at foretrække når der ikke er mere for kunderne at hente end en god pris, hvilket betyder at en registrering vil genere nogen. Men hvis der er mulighed for på en eller anden måde at få kunderne til at vende tilbage på, så har de ikke noget imod at lade sig registrere. Men kan godt være Paypal er for internationalt i forhold til i DK.