Har lige rette i programmet så nu kan man CTRL+V data ind |
smart program til at holde styr på sin linkbuilding hvis man har mange sider.
Hvorfor kan man kun klikke sig ind på nogle kataloger, mens andre har et rødt x foran?
smart program til at holde styr på sin linkbuilding hvis man har mange sider. Hvorfor kan man kun klikke sig ind på nogle kataloger, mens andre har et rødt x foran? |
Lækkert program, skal jeg have tror jeg køber det nu. ;)
|
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Det kan bekræftes. Fungerer fint |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Det er fordi du benytter den gratis version. Der har du kun mulighed for at oprette links i de 20 første linkkataloger. |
Min er hele tiden not ready og når jeg trykker på et af mine registrerede sites melder den også fejl :) |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Kan du heller ikke se linkkatalogerne i højre side? Det tyder på at programmet ikke har adgang til nettet. Prøv at kontrolere antivirus programmer og alt andet software der kan forhindre programmet i at komme på nettet. Skriv en mail til mig på remy@680.dk. |
Den siger i fejl: See the end of this message for details on invoking |
Til alle andre afprøv den gratis version inden i køber en fuld version. Da programmet skal have adgang til internettet for at hente linkkataloger osv.. |
Det er fordi programmet ikke har adgang til internettet og kan danne et objekt med linkkatalogerne. Derfor fejler den når du vælger en webside. Kontakt mig på remy@680.dk så jeg kan supportere dig ordentligt.
|