Men!
Du har jo faktisk sendt alt info til mig, og andre.
Dvs. allerede nu ved vi 100 % hvad vi køber, så hvorfor ikke bare selv starte istedet for og købe dit?
Jeg tvivler på der er ret mange seriøse frisører der vil (som lagersalg siger) gå fran en kunde konstant for og tjen 10 kr.
Det er yderst dårlig service, og en frisør vil ikke tjene 10.000 kr. mere om måneden, for i den anden ende og miste en masse gode ''klippe kunder''.
????????????
Hej Rasmus,
Jeg jeg har sendt info, og skrevet her inde, så du kan faktisk starte op uden at betale en rød reje.
Fair nok!
MEN...
Det du betaler for, er et domæne, et logo, en facebook gruppe, et beta-design af hjemmesiden, samt min hjælp og rådgivning i en begrænset periode.
Trods alt mig der er kommet op med dette, og mig der kan videreudvikle den.
Det du har kan måske give dig et præg af hvad det er der skal laves, men mig der har den komplette ide i hovedet.
Hvis køber er interesseret i det, og prisen er god nok.
Tager jeg gerne en samtale med køber, face-2-face, og forklarer alt.
Det er her de guldkorn som i ikke har fået, bliver videregivet.
Jeg har enda også en kravspecifikation liggende et sted, til systemet bag, samt udvikler og betalings-getaway-løsning klar.
Med blandt andet, MasterCard, Visa, Maestro, Visa Electrion osv. uden at det skal koste flere tusinde pr. måned.
Jeg har enda udviklet ideen en del mere, men de inputs jeg har fået her inde.
...og hvad får jeg ud af at holde ideen for mig selv? Hvis aldrig jeg får den først ud i livet? Jeg kan tage den med i graven :)
Med venlig hilsen
Yusuf