Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IDwax.dk – Koncept, logo, design og domæne til salg!

Side 5 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Roelann:

Lagersalg:

Man kunne jo have en ven der var frisør, som var villig til det :)

Det skal gribes an på en helt anden måde for at man kan tjene penge på det Smile

Køb ren argan olie her

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 18:54

Men!

Du har jo faktisk sendt alt info til mig, og andre.

Dvs. allerede nu ved vi 100 % hvad vi køber, så hvorfor ikke bare selv starte istedet for og købe dit?

Jeg tvivler på der er ret mange seriøse frisører der vil (som lagersalg siger) gå fran en kunde konstant for og tjen 10 kr.

Det er yderst dårlig service, og en frisør vil ikke tjene 10.000 kr. mere om måneden, for i den anden ende og miste en masse gode ''klippe kunder''.

????????????

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36

Kc rengøringsartikler:

Men!

Dvs. allerede nu ved vi 100 % hvad vi køber, så hvorfor ikke bare selv starte istedet for og købe dit?

Jeg tvivler på der er ret mange seriøse frisører der vil (som lagersalg siger) gå fran en kunde konstant for og tjen 10 kr.

Det er yderst dårlig service, og en frisør vil ikke tjene 10.000 kr. mere om måneden, for i den anden ende og miste en masse gode ''klippe kunder''.

????????????

Hej Rasmus,

Jeg jeg har sendt info, og skrevet her inde, så du kan faktisk starte op uden at betale en rød reje.

Fair nok!

MEN...

Det du betaler for, er et domæne, et logo, en facebook gruppe, et beta-design af hjemmesiden, samt min hjælp og rådgivning i en begrænset periode.

Trods alt mig der er kommet op med dette, og mig der kan videreudvikle den.

Det du har kan måske give dig et præg af hvad det er der skal laves, men mig der har den komplette ide i hovedet.

Hvis køber er interesseret i det, og prisen er god nok.

Tager jeg gerne en samtale med køber, face-2-face, og forklarer alt.

Det er her de guldkorn som i ikke har fået, bliver videregivet.

Jeg har enda også en kravspecifikation liggende et sted, til systemet bag, samt udvikler og betalings-getaway-løsning klar.

Med blandt andet, MasterCard, Visa, Maestro, Visa Electrion osv. uden at det skal koste flere tusinde pr. måned.

Jeg har enda udviklet ideen en del mere, men de inputs jeg har fået her inde.

...og hvad får jeg ud af at holde ideen for mig selv? Hvis aldrig jeg får den først ud i livet? Jeg kan tage den med i graven :)

Med venlig hilsen
Yusuf

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:50

BILLIGE3DBRILLER.DK:

Kc rengøringsartikler:

Men!

????????????

Hej Rasmus,

Jeg jeg har sendt info, og skrevet her inde, så du kan faktisk starte op uden at betale en rød reje.

Fair nok!

MEN...

Det du betaler for, er et domæne, et logo, en facebook gruppe, et beta-design af hjemmesiden, samt min hjælp og rådgivning i en begrænset periode.

Trods alt mig der er kommet op med dette, og mig der kan videreudvikle den.

Det du har kan måske give dig et præg af hvad det er der skal laves, men mig der har den komplette ide i hovedet.

Hvis køber er interesseret i det, og prisen er god nok.

Tager jeg gerne en samtale med køber, face-2-face, og forklarer alt.

Det er her de guldkorn som i ikke har fået, bliver videregivet.

Jeg har enda også en kravspecifikation liggende et sted, til systemet bag, samt udvikler og betalings-getaway-løsning klar.

Med blandt andet, MasterCard, Visa, Maestro, Visa Electrion osv. uden at det skal koste flere tusinde pr. måned.

Jeg har enda udviklet ideen en del mere, men de inputs jeg har fået her inde.

...og hvad får jeg ud af at holde ideen for mig selv? Hvis aldrig jeg får den først ud i livet? Jeg kan tage den med i graven :)

Med venlig hilsen
Yusuf

Hej Yusuf

Jamen din idé er da god nok, men man behøver ikke være atomfysiker for at regne modellen ud. Det der begrænser dine muligheder er ene og alene at du sigter så måltettet at du ikke rammer den brede målgruppe.

Når du en anden gang får gode idéer, så skal du nok holde dem i skuffen til du har tid til at lave dem, eller alternativt lave tingene færdige og så sælge. Den måde du har gjort det på her, har allerede sat tankerne i gang, det skal du ikke være i tvivl om.

Fortsat god aften.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06

Lagerslag123 - JEN:

Hej Yusuf

Jamen din idé er da god nok, men man behøver ikke være atomfysiker for at regne modellen ud. Det der begrænser dine muligheder er ene og alene at du sigter så måltettet at du ikke rammer den brede målgruppe.

Når du en anden gang får gode idéer, så skal du nok holde dem i skuffen til du har tid til at lave dem, eller alternativt lave tingene færdige og så sælge. Den måde du har gjort det på her, har allerede sat tankerne i gang, det skal du ikke være i tvivl om.

Fortsat god aften.

Som du kan se var jeg gået i gang med at føre ideen ud i livet, men måtte senere stoppe med dette, grundet MANGEL på tid!

Kan godt være at du har 24 timer i døgnet, men jeg har et studie at passe , samt en webshop!

Tiden er knap! og jeg har ALT for mange bolde i luften, og for lidt tid!

Nu siger jeg det igen, JEG syntes det er latterligt at lade denne ide gå til spilde, og syntes at en anden en, som ønsker at drive egen virksomhed, og som kunne se det samme potentiale i ideen, kunne overtage denne for et mindre beløb! Da jeg har brugt en del tid, og haft nogle udgifter.

For at kunne sælge denne, er jeg nød til at ligge nogle kort på bordet, så den kommende køber kan se hvad det er vedkommende får, og hvad planen med dette er!

Jeg har måske røbet nogle vigtige detaljer mm. MEN... nu siger jeg det igen, det er mig der har fået ideen, mig der ved hvad der skal laves og hvordan jeg ville føre den ud i livet, denne viden kan gavne køber da jeg jo nok har nogle andre info. gemt i hovedet end i har fået tilsendt.

Vi tænker alle ikke ens!

Men det er da for fedt, at du er begyndt at tænke Smile Tillykke med det Wink

Tak skal du have, og i lige måde!

Med venlig hilsen
Yusuf

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:20

BILLIGE3DBRILLER.DK:

Glimrende kommentar, den type kommentarer skal nok bringe dig langt i dit iværksætteri.

Held og lykke med salget Smile 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24

Lagerslag123 - JEN:

BILLIGE3DBRILLER.DK:

Glimrende kommentar, den type kommentarer skal nok bringe dig langt i dit iværksætteri.

Held og lykke med salget Smile

Jeg kan intet galt se i den kommentar, jeg roser dig bare, det er da en normal ting at gøre, og er posetivt ment.

Men vi mennesker tolker ting forskelligt, så det jeg mener som noget godt og posetivt, kan tolkes af dig som noget skidt og negativt.

-

Men tak skal du have..

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:35

Jeg byder 600 DKK

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:43

Nuværende bud er på 600 ,-

Der er sikkert folk der ude som lige skal tænke over tingene.

Derfor kan i byde indtil Onsdag d. 13. januar kl.: 21:00

Med venlig hilsen
Yusuf 

Det med småt:
Jeg forholder mig retten til at afslå de sidste bud angivet, og er derved ikke forpligtet til at sælge konceptet mm. til sidste bud afgivet inden ovenstående dato.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:53

Så vil jeg da gerne høre om jeg kan blive en ''godkendt køber'' ?

Ellers vil eg ikke bruge mere tid på bud, jeg syntes da ideen er fin, og for 600 kr. kan det jo ikke gå helt galt.

Og lige en ting til, for din egen skyld skal du nok la' budene stige med 100 kr., ellers fedter folk hurtigt med 1 kr.

Side 5 ud af 9 (85 indlæg)