Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er vigtigst når man starter et firma

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu skulle du endelig ødelægge min dejlige korte sætning!

Problemet for iværksættere er ofte, at deres konkurrenter er større end dem, og derfor skal de betale/arbejde en hel masse for at kunne det samme som konkurrenten. Hvorfor ikke bare starte med det man har i første omgang og være ærlig, pålidelig, hurtig etc. så har man pludselig slet ikke brug for at kopiere sine konkurrenter... måske hellere omvendt

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilket minder mig om et gammelt ordsprog: Hvis man følger i andres fodspor, så kommer man aldrig foran.
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Nemli
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 9/29/2005 4:25:56 PM Forfatter: Lars Bachmann Hvilket minder mig om et gammelt ordsprog: Hvis man følger i andres fodspor, så kommer man aldrig foran.

Nu skal vi ikke kæmpe i ordsprog, men der er jo også ingen regler uden undtagelse
 
Jeg vil da gerne gå med til at det er en god ting at have sin egen ide, men hvis man nu ikke har den, så er kopiering (efter min mening) ikke et dårligt udgangspunkt.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
istedet for at sige kopiering af et produkt, mener jeg man måske mere bør satse på forbedring af et allerede eksisterende produkt på markedet. Eller udvikle et produkt magen til men gå efter en lidt anden målgruppe end konkurrenterne.

For det første er det kedeligt at være en "efteraber" og bare sidde og venter på sin konkurrent udvikler noget nyt man kan kopiere, for det andet er der ikke meget iværksætter ånd over det og for det tredje er der flere penge i at være fremme i skoene end sidde i defensiv stilling og vente på konkurrenten laver noget man kan kopiere :)

Og er ikke i tvivl om det er det samme mange af jer andre også mener.
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
jep

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

At starte et firma?

 
Er det ikke det vigtigste med den rette IDE?
 
Det holder jeg på
 
Ved fra DYR KØBT erfaring følgende :
 
HOLD UD, TRO PÅ DIG SELV OG DIN IDE

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Oct 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er via mit netværk blevet opmærksom på et firma, der inviterer forretningsfolk tidlig om morgenen til at høre om udbydere og derigennem kan man få job.

Har I hørt om www.Pronetwork.dk
 
 
 
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

 
Jeg tror der er lige så mange meninger om hvad der er vigtigt som der er mennesker der svarer på dit spørgsmål.
 
Det er min erfaring efter 10 år som iværksætter og opfinder, at den største hindring for succes er hvis den jævnlige usikkerhed "gør jeg det rigtige" eller "hvad fanden er det jeg har rodet mig ud i" tager overhånd. Det er et sundhedstegn at være i tvivl, er du for skråsikker - går det galt.
 
Lær dig selv at akkumulere den glæde der er ved de små sejre, det kan hjælpe dig over de hug der kommer ind imellem.
 
Forbered dig grundigt - uden at blive neurotisk. Find evt en fortrolig du kan sparrer med, når du er i tvivl.
 
"Rettidigt omhu" som egentlig siger alt, er alfa omega - at sidde på et vigtigt møde og være for febrilsk, er direkte dræbende. Får du et spørgsmål du ved er gemt blandt 200 andre papirer, så er der faktisk kun to veje du kan gå, enten at improvisere eller at replicerer at uddybning kan eftersendes.
 
Du kan kun improvisere hvis du kender dit materiale til bunds, ingen kan alligevel efterfølgende huske alt hvad der er sagt på et møde. Det er langt bedre at svare ud fra et kvalificeret gæt fremfor at sidde med hovedet nede i en stak papirer.
 
 
Med venlig hilsen
 
Lars C
 
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)