Igen læser jeg tråden og emnet forkert. Jante-Tæskeren : Her praler vi uhæmmet af alt der går os godt i livet! Fyr den af og lad janteloven få et lods i røven. Citat slut.
Når jeg så igen læser hele tråden igennem på Ahyldig´s opfordring, ser jeg at Thomas og før nævnte
Thomas : Fuldstændigt urealistisk med den omsætning og webshoppen er ikke særlig indbydende.
Ahyldig : System og shoppen er alt for standard, se og få kigget på det.
Jeg skal ikke gøre mig dommer over om det er urealistisk eller ej, eller om shoppen er indbydende eller ej - om systemet er godt eller ej. Denne del af amino er som tidligere beskrevet til uhæmmet pral. Ergo har budgetterne, shoppen, og system eller hvad det nu kan være ingen relevans her. Tror tit at tingene bliver blandet for meget sammen fordi, at folk ikke kigger på hvilken kategori man svarer på og hvad det egentlig omhandler.
Der ville jo ikke være nogen grund til, at lave kategorierne og emner inden for disse, hvis man blot skulle diskutere på kryds og tværs om alt og intet. Sådan som jeg ser det er jante tæskeren indrettet efter princippet -
Dit brugt marked opretter en tråd, her fortæller manden om sin plan for 2010 (Af forskellige årsager ved vi intet om investering - hvor mange penge regner man med at bruge for at nå budgettet. Hvad vil der ske af tiltag, er der erfarne webshop folk bag som har en viden vi ikke kender til osv osv)
Så jante tæskeren er vel til at sige f.eks. - Vildt mål, hvis du når det giver jeg en flaske champagne. Eller hvis man f.eks. fortæller om en stor omsætning man har nået - Her spørger mange om fif omhvordan nåede man det.
Hvis dit brugt marked havde ville hører vores mening om f.eks. designet på webshoppen - havde han/de vil oprettet tråden i en kategori hvor det passer til det ikk? Bemærkede i denne tråd at en anden amino sendte en mail til dit brugt marked, omkring forslag til bokseudstyr.dk fedt fedt..
Jeg kan ikke vide om det er muligt og det kan ingen andre end indehaver af webshoppen og folkene bag - De ved det faktisk heller ikke, men har et mål om at nå det. Og der kan være mange årsager til, at man ikke vil fortælle hvordan man når der til.
Lad os holde til emner og kategorierne, så vil mange tråde være halvt så lange :-)
Godnat og sov godt uanset om I er enige eller ej :-).