Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DBM's 1. webshop: www.Bokseudstyr.dk

Side 8 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ditbrugtmarked:

Måske vi skulle arrangere en fest for alle webshop-ejere som runder de 5 millioner om året i omsætning.

Mit mål er godt nok kun på 1 mio. kr., men jeg vil blive glad for en invitation, hvis jeg når mit mål og giver da også gerne en omgang! Beer

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:19

Hej Nicolaj.

Nicolaj:

Mit mål er godt nok kun på 1 mio. kr., men jeg vil blive glad for en invitation, hvis jeg når mit mål og giver da også gerne en omgang! Beer

Alle der gi'r en omgang er da selvfølgelig inviteret Cool

Håber du når millionen.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 23:56

Thomas og ahyldig ja jeg har sikkert misforstået noget :-) Jante tæskeren er et sted hvor man kigger trådene igennem og når nogen praler lidt for meget - så skal man finde alle fejl og mangler i ideen, designet, systemet, manden/kvinden bag, omsætningsmålet, navnet, størrelsen, byen hvor firmaet holder til osv osv... Derefter finder man det store skyts frem og så jorde man ellers "tåben" der har en ide, en vision og et mål med sin forretning. Hvem pokker tror han dog lige han er :-)

Super nu forstår jeg systemet. Tænkte nok det var mig den var gal med :-) Held og lykke fremover :-)

Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:59

Man skal nok passe på med at kalde sig offer for janteloven, når folk bare forsøger at presse lidt realisme ind i ens luftige drømme.

Jeg har ikke kompetence til at vurdere hvorvidt, dit mål er realistisk eller ej, og jeg håber dig da det bedste, men det vender sig i mig, hver gang nogen begynder at tale om jantelov. Det er vel kun en fin hovedregel, at man ikke skal føre sig frem, hvis man ikke har noget at have det i. Og her i tråden har folk vel som sådan bare spurgt (indrømmet, på en lidt skidt måde), hvorfor du mener, at du kan få så fin en omsætning. Der er næppe tale om misundelse eller ondsindethed, men lidt sund skepsis.

Held og lykke med forretningen. :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 00:16

telefon bookeren:

Thomas og ahyldig ja jeg har sikkert misforstået noget :-) Jante tæskeren er et sted hvor man kigger trådene igennem og når nogen praler lidt for meget - så skal man finde alle fejl og mangler i ideen, designet, systemet, manden/kvinden bag, omsætningsmålet, navnet, størrelsen, byen hvor firmaet holder til osv osv... Derefter finder man det store skyts frem og så jorde man ellers "tåben" der har en ide, en vision og et mål med sin forretning. Hvem pokker tror han dog lige han er :-)

Super nu forstår jeg systemet. Tænkte nok det var mig den var gal med :-) Held og lykke fremover :-)

Som du selv siger, ja så kan jeg kun give dig ret i at du har misforstået det :-)

jeg har bare svaret på et indlæg som jeg følte ud fra min erfaring og overbevisning var urealistisk, om den er skrevet i jante, marketing eller noget helt andet ændrer ikke på mit svar og at påstå folk med vilje jorder andre er da helt ude i hampen. Forretning er nu engang forretning og det er det vi forholder os til, samtidig med at være realistiske iud fra vores overbevisning.

All the best :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:21

Det er da et godt initiativ.. God reklame!

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 00:42

Telefon bookeren - jeg tror for dit vedkommende, at du lige skal læse hele tråden igennem en gang til. Der er ikke en eneste, der har kommet med et indlæg der på nogen måde "jorder" trådstarteren. Ikke alle indlæg har decideret relevans, men der er ikke nogen, der er ude på at chikanere vedkommende, som du fremtoner det. 

Uden drømme og mål når man ingen vegne - men de skal også gerne være af realistisk stof, ellers risikerer man i sidste ende at blive voldsomt skuffet. Hvis dét er hvad man gerne vil, så er det naturligvis helt fint. Man skal bare ikke oprette en debat på et så seriøst samlingssted som Amino (uanset hvilken kategori man lægger den i), og så forvente at der kun bliver delt roser og andet godt ud. Man må i stedet forvente at modtage forskellig form for kritik.

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 01:38

Igen læser jeg tråden og emnet forkert. Jante-Tæskeren : Her praler vi uhæmmet af alt der går os godt i livet! Fyr den af og lad janteloven få et lods i røven. Citat slut.

Når jeg så igen læser hele tråden igennem på Ahyldig´s opfordring, ser jeg at Thomas og før nævnte

Thomas : Fuldstændigt urealistisk med den omsætning og webshoppen er ikke særlig indbydende.

Ahyldig : System og shoppen er alt for standard, se og få kigget på det.

Jeg skal ikke gøre mig dommer over om det er urealistisk eller ej, eller om shoppen er indbydende eller ej - om systemet er godt eller ej. Denne del af amino er som tidligere beskrevet til uhæmmet pral. Ergo har budgetterne, shoppen, og system eller hvad det nu kan være ingen relevans her. Tror tit at tingene bliver blandet for meget sammen fordi, at folk ikke kigger på hvilken kategori man svarer på og hvad det egentlig omhandler.

Der ville jo ikke være nogen grund til, at lave kategorierne og emner inden for disse, hvis man blot skulle diskutere på kryds og tværs om alt og intet. Sådan som jeg ser det er jante tæskeren indrettet efter princippet -

Dit brugt marked opretter en tråd, her fortæller manden om sin plan for 2010 (Af forskellige årsager ved vi intet om investering - hvor mange penge regner man med at bruge for at nå budgettet. Hvad vil der ske af tiltag, er der erfarne webshop folk bag som har en viden vi ikke kender til osv osv)

Så jante tæskeren er vel til at sige f.eks. - Vildt mål, hvis du når det giver jeg en flaske champagne. Eller hvis man f.eks. fortæller om en stor omsætning man har nået - Her spørger mange om fif omhvordan nåede man det.

Hvis dit brugt marked havde ville hører vores mening om f.eks. designet på webshoppen - havde han/de vil oprettet tråden i en kategori hvor det passer til det ikk? Bemærkede i denne tråd at en anden amino sendte en mail til dit brugt marked, omkring forslag til bokseudstyr.dk  fedt fedt..

Jeg kan ikke vide om det er muligt og det kan ingen andre end indehaver af webshoppen og folkene bag - De ved det faktisk heller ikke, men har et mål om at nå det. Og der kan være mange årsager til, at man ikke vil fortælle hvordan man når der til.

Lad os holde til emner og kategorierne, så vil mange tråde være halvt så lange :-)

Godnat og sov godt uanset om I er enige eller ej :-).

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:01

telefon bookeren:

Igen læser jeg tråden og emnet forkert. Jante-Tæskeren : Her praler vi uhæmmet af alt der går os godt i livet! Fyr den af og lad janteloven få et lods i røven. Citat slut.

Når jeg så igen læser hele tråden igennem på Ahyldig´s opfordring, ser jeg at Thomas og før nævnte

Thomas : Fuldstændigt urealistisk med den omsætning og webshoppen er ikke særlig indbydende.

Ahyldig : System og shoppen er alt for standard, se og få kigget på det.

Jeg skal ikke gøre mig dommer over om det er urealistisk eller ej, eller om shoppen er indbydende eller ej - om systemet er godt eller ej. Denne del af amino er som tidligere beskrevet til uhæmmet pral. Ergo har budgetterne, shoppen, og system eller hvad det nu kan være ingen relevans her. Tror tit at tingene bliver blandet for meget sammen fordi, at folk ikke kigger på hvilken kategori man svarer på og hvad det egentlig omhandler.

Der ville jo ikke være nogen grund til, at lave kategorierne og emner inden for disse, hvis man blot skulle diskutere på kryds og tværs om alt og intet. Sådan som jeg ser det er jante tæskeren indrettet efter princippet -

Dit brugt marked opretter en tråd, her fortæller manden om sin plan for 2010 (Af forskellige årsager ved vi intet om investering - hvor mange penge regner man med at bruge for at nå budgettet. Hvad vil der ske af tiltag, er der erfarne webshop folk bag som har en viden vi ikke kender til osv osv)

Så jante tæskeren er vel til at sige f.eks. - Vildt mål, hvis du når det giver jeg en flaske champagne. Eller hvis man f.eks. fortæller om en stor omsætning man har nået - Her spørger mange om fif omhvordan nåede man det.

Hvis dit brugt marked havde ville hører vores mening om f.eks. designet på webshoppen - havde han/de vil oprettet tråden i en kategori hvor det passer til det ikk? Bemærkede i denne tråd at en anden amino sendte en mail til dit brugt marked, omkring forslag til bokseudstyr.dk  fedt fedt..

Jeg kan ikke vide om det er muligt og det kan ingen andre end indehaver af webshoppen og folkene bag - De ved det faktisk heller ikke, men har et mål om at nå det. Og der kan være mange årsager til, at man ikke vil fortælle hvordan man når der til.

Lad os holde til emner og kategorierne, så vil mange tråde være halvt så lange :-)

Godnat og sov godt uanset om I er enige eller ej :-).

hvis du skal citere nogle, så gør det lige ordentlig ikke :-)  .......

"fuldstændig urealistisk med 5-6 millioner det første år med en webshop der har 24 backlinks og dårlig nok nogen gratis besøgende

der er ikke mange der søger på boksehandsker og boksehjelme på google så der kan næppe være meget efterspørgsel!

men rart at se i er optimistiske, hvis i opnår 100.000 i omsætning må det være flot, nu er webshoppen jo ikke ligefrem særlig indbydende at handle i og kan ikke forestille mig den konverterer særlig godt, den ser meget standard agtig ud ligesom alle de andre shops."

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 14:31

Sorry men som tidligere leverandør af kampsports udstyr, tror jeg også det er fuldstændigt urealistisk med så mange penge, specielt med det relative lille sortiment og efter min mening for høje priser.

Tjek din konkurenter og se deres priser, der er benhård konkurence på det marked.

Men held og lykke med det helt sikkert, godt at se nogen der tør give den gas.

Side 8 ud af 9 (82 indlæg)