Hej "Ditbrugtmarked",
Nu da du har fået rigelig kritik for jeres webshop, er det også på tide at nogen kommenterer din opførsel.
Når man smider et indlæg ud for en pågælden sag i et forum, beder man folk om at komme med kritik og eventuelle idéer til emnet. Og det er nu engang sådan, at folk har (så længe de overholder de fastsatte regler og brugerbetingelser) ret til at komme med deres mening og bidrage til dialogen. Jeg vil ikke redegøre for hvorvidt disse indlæg kommer med fejlagtige eller ubrugelige udtalelser - men det er rimelig tydeligt at du er af den overbevisning. Det bedste man kan gøre, hvis man ikke bryder sig om et indlæg er enten at besvare det på en fornuftig og ansvarlig måde, eller blot ignorere det helt. At begynde og føre en barnlig og decideret grim verbal samtale er det værste du kan gøre - specielt når du lægger ansigt til for et pågælden firma. Du er måske ikke klar over det, men hvad du i sådan en situation siger - når du eksempelvis signerer dine indlæg med "Ditbrugtmarked" - kan og vil blive brugt over for det firma. Det gælder uanset hvorvidt du er sælger eller direktør i firmaet (baseret på dine indlæg formoder jeg ikke at du er nogen af delene). En anden ting er, at du ikke er spor bedre end den person vis plan du går ned på.
Jeg vil umiddelbart mene, at du får mere negativ end positiv reklame af denne debat, som jo altså ligger åbent og let tilgængeligt for alle Amino'er og andre der blot søger på nogle relaterede søgeord på Google (Google likes Amino). Og det virker mest af alt som om at du ikke er vildt modtagelig overfor alt der ikke er positivt. Specielt udmærket ved at du til disse smider en "tak skal du have fordi du er på min side"-lignende besked.
Når det er sagt vil jeg også jer held og lykke med jeres webshop. Nu er selve teknikken bag ved og designet tilsyneladende ikke jeres højeste prioritet - men det vil jeg umiddelbart råde jer til at kigge nærmere på en en nær fremtid.