Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DBM's 1. webshop: www.Bokseudstyr.dk

Side 6 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kc rengøringsartikler:

Vi er da vidst ude på de sene timer nu :D

Jeg beklager meget jeg var kommet så langt i din bestillings formular.

Dit billede skulle da gerne være ''bevis'' nok til at der sker en del, så vi kan få lukket munden på de andrehovder ;)

Uden at jeg mener at have brokket mig, så er der nok bare nye spørgsmål, er det 14000 ordre siden han købte siden for få dage siden, er det siden de startede for 11 år siden eller er det overhoved et krav at man starter på ordre nr 1?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:52

Well well well

Hvorfor ikke hjælpe manden med at nå de 5-6 mill., hvis han altså ikke mener vi alle er tabere, og så se om han ikke er interesseret i at lave affiliate med 10% per ordre istedet.

Det var jo det tilbudet var til Aminoer ikke?

God nat og sov godt.

Køb ren argan olie her

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 01:58

bacardil:

Kc rengøringsartikler:

Vi er da vidst ude på de sene timer nu :D

Jeg beklager meget jeg var kommet så langt i din bestillings formular.

Dit billede skulle da gerne være ''bevis'' nok til at der sker en del, så vi kan få lukket munden på de andrehovder ;)

Uden at jeg mener at have brokket mig, så er der nok bare nye spørgsmål, er det 14000 ordre siden han købte siden for få dage siden, er det siden de startede for 11 år siden eller er det overhoved et krav at man starter på ordre nr 1?

Det var ment som ironi min tekst.

Jeg tror da godt vi alle ved han ikke når 5-6 mill. men som jen siger, vi kan da prøve og hjælpe den lille mand :D

Handel med varepartier via Trademen

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 02:01

Lagerslag123 - JEN:

Well well well

Hvorfor ikke hjælpe manden med at nå de 5-6 mill., hvis han altså ikke mener vi alle er tabere, og så se om han ikke er interesseret i at lave affiliate med 10% per ordre istedet.

God nat og sov godt.

God ide... Anbefaler gerne siden den boksetræner jeg kender også skal han få den helt gratis, så kan vi se om det hjalp til at han ved første offenlige regnskab er kommet op på de 5-6 mil.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:13

bacardil:

Lagerslag123 - JEN:

Well well well

God nat og sov godt.

God ide... Anbefaler gerne siden den boksetræner jeg kender også skal han få den helt gratis, så kan vi se om det hjalp til at han ved første offenlige regnskab er kommet op på de 5-6 mil.

det lyder som en god aftale at tjene 10% per ordreYes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:27

Kc rengøringsartikler:

HOV WUPTI, IKKE SÅ GODT DU :)

Når man går ind på siden, som jeg for sjov lige gjorde og gennemføre en bestilling helt.

Så kommer der som på alle andre sider et ordre nr / faktura nr. her er vi sørme kun nået til et 2-ciret tal :)

Der er intet unormalt i, at man evt nulstiller ordrene, hvis man overtager en eksisterende webshop. Så det er da abolut verdens dårligste argument!

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:00

Hej Lagersalg.

Lagerslag123 - JEN:
Hvorfor ikke hjælpe manden med at nå de 5-6 mill.,

Tak, nu er vi på rette spor. Rigtige Amino'er hjælper hinanden.

Se på www.Bokseudstyr.dk om der er noget for dig, eller evt. for dine brugere/kunder. 10 % er jo da også en slags penge Cool

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:05

Hej Bacardil.

bacardil:
Anbefaler gerne siden den boksetræner jeg kender også skal han få den helt gratis, så kan vi se om det hjalp til at han ved første offenlige regnskab er kommet op på de 5-6 mil.

Tak for det.

Jeg skal gerne gøre gengæld når jeg har mulighed for det.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 20:37

Forstår ikke helt stemningen om bokseudstyr.dk og forventningerne til omsætning på sitet. Om de når 5 mio i år eller om 13 år kommer vel ikke til, at vælte jeres verden ?

Manden har nogle høje ambitioner og dem fortæller han om. Det skal vi vel ikke være dommere over ?

Jeg synes det er dårlig stil, at begynde og stille spørgsmål tegn ved faktura numrer, hvor længe siden har eksisteret og hvor meget den har omsat for. Hvis i virkelig synes at det er umuligt, så kan i jo blot grine for jer selv af "tossen" Det er vel ikke jante der skal bestemme her - Er det ?

Personligt synes jeg det er et højt mål. Men har man ingen mål, når man jo heller intet, - men jeg kender intet til hverken branchen eller mulige omsætningstal. Hvis jeg gjorde ville jeg nok stadig holde mig til en saglig snak i stedet for at være skadefro og nedgørende. Ærligt at det nogen gange udvikler sig sådan og måske afholder det nogen fra at skrive noget i dette forum.

eks. bokseudstyr.dk har et mål om, at omsætte for kr. 5-6 mio i 2010, men da året er om har de" kun" nået 1.5 mio i omsætning. Skal man så skamme sig eller være stolt over resultatet ?

Jeg sætter selv store mål og når dem bestemt ikke altid, men det sker også tit at jeg indfrier dem og så ryger champagnen på bordet. Lars Larsen har sikkert også engang haft et mål om x antal butikker og der har helt sikkert været nogen som har grinet der røv i laser over ham - I dag ejer han næsten 2000 butikker i hele verden.....    Så jante pak sammen og bliv hjemme :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 21:18

Hej telefon bookeren.

Tak for et godt indlæg Yes

At såkaldt almindelige mennesker stikker "Jante-snuden" lige lovlig langt frem engang imellem, er der vel ikke noget at sige til (de har jo ikke så meget andet sjovt at tage sig til), men at iværksættere gør det er virkeligt kedeligt. Iværksættere burde være de "idioter eller tossehoveder" der trækker både sig selv og andre i den rigtige retning.

Ha' en rigtig god aften.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Side 6 ud af 9 (82 indlæg)