Forstår ikke helt stemningen om bokseudstyr.dk og forventningerne til omsætning på sitet. Om de når 5 mio i år eller om 13 år kommer vel ikke til, at vælte jeres verden ?
Manden har nogle høje ambitioner og dem fortæller han om. Det skal vi vel ikke være dommere over ?
Jeg synes det er dårlig stil, at begynde og stille spørgsmål tegn ved faktura numrer, hvor længe siden har eksisteret og hvor meget den har omsat for. Hvis i virkelig synes at det er umuligt, så kan i jo blot grine for jer selv af "tossen" Det er vel ikke jante der skal bestemme her - Er det ?
Personligt synes jeg det er et højt mål. Men har man ingen mål, når man jo heller intet, - men jeg kender intet til hverken branchen eller mulige omsætningstal. Hvis jeg gjorde ville jeg nok stadig holde mig til en saglig snak i stedet for at være skadefro og nedgørende. Ærligt at det nogen gange udvikler sig sådan og måske afholder det nogen fra at skrive noget i dette forum.
eks. bokseudstyr.dk har et mål om, at omsætte for kr. 5-6 mio i 2010, men da året er om har de" kun" nået 1.5 mio i omsætning. Skal man så skamme sig eller være stolt over resultatet ?
Jeg sætter selv store mål og når dem bestemt ikke altid, men det sker også tit at jeg indfrier dem og så ryger champagnen på bordet. Lars Larsen har sikkert også engang haft et mål om x antal butikker og der har helt sikkert været nogen som har grinet der røv i laser over ham - I dag ejer han næsten 2000 butikker i hele verden..... Så jante pak sammen og bliv hjemme :-)