Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DBM's 1. webshop: www.Bokseudstyr.dk

Side 6 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kc rengøringsartikler:

HOV WUPTI, IKKE SÅ GODT DU :)

Når man går ind på siden, som jeg for sjov lige gjorde og gennemføre en bestilling helt.

Så kommer der som på alle andre sider et ordre nr / faktura nr. her er vi sørme kun nået til et 2-ciret tal :)

Der er intet unormalt i, at man evt nulstiller ordrene, hvis man overtager en eksisterende webshop. Så det er da abolut verdens dårligste argument!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:00

Hej Lagersalg.

Lagerslag123 - JEN:
Hvorfor ikke hjælpe manden med at nå de 5-6 mill.,

Tak, nu er vi på rette spor. Rigtige Amino'er hjælper hinanden.

Se på www.Bokseudstyr.dk om der er noget for dig, eller evt. for dine brugere/kunder. 10 % er jo da også en slags penge Cool

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:05

Hej Bacardil.

bacardil:
Anbefaler gerne siden den boksetræner jeg kender også skal han få den helt gratis, så kan vi se om det hjalp til at han ved første offenlige regnskab er kommet op på de 5-6 mil.

Tak for det.

Jeg skal gerne gøre gengæld når jeg har mulighed for det.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 20:37

Forstår ikke helt stemningen om bokseudstyr.dk og forventningerne til omsætning på sitet. Om de når 5 mio i år eller om 13 år kommer vel ikke til, at vælte jeres verden ?

Manden har nogle høje ambitioner og dem fortæller han om. Det skal vi vel ikke være dommere over ?

Jeg synes det er dårlig stil, at begynde og stille spørgsmål tegn ved faktura numrer, hvor længe siden har eksisteret og hvor meget den har omsat for. Hvis i virkelig synes at det er umuligt, så kan i jo blot grine for jer selv af "tossen" Det er vel ikke jante der skal bestemme her - Er det ?

Personligt synes jeg det er et højt mål. Men har man ingen mål, når man jo heller intet, - men jeg kender intet til hverken branchen eller mulige omsætningstal. Hvis jeg gjorde ville jeg nok stadig holde mig til en saglig snak i stedet for at være skadefro og nedgørende. Ærligt at det nogen gange udvikler sig sådan og måske afholder det nogen fra at skrive noget i dette forum.

eks. bokseudstyr.dk har et mål om, at omsætte for kr. 5-6 mio i 2010, men da året er om har de" kun" nået 1.5 mio i omsætning. Skal man så skamme sig eller være stolt over resultatet ?

Jeg sætter selv store mål og når dem bestemt ikke altid, men det sker også tit at jeg indfrier dem og så ryger champagnen på bordet. Lars Larsen har sikkert også engang haft et mål om x antal butikker og der har helt sikkert været nogen som har grinet der røv i laser over ham - I dag ejer han næsten 2000 butikker i hele verden.....    Så jante pak sammen og bliv hjemme :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 21:18

Hej telefon bookeren.

Tak for et godt indlæg Yes

At såkaldt almindelige mennesker stikker "Jante-snuden" lige lovlig langt frem engang imellem, er der vel ikke noget at sige til (de har jo ikke så meget andet sjovt at tage sig til), men at iværksættere gør det er virkeligt kedeligt. Iværksættere burde være de "idioter eller tossehoveder" der trækker både sig selv og andre i den rigtige retning.

Ha' en rigtig god aften.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:09

Jeg kan kun ønske dig alt mulig held og lykke med at nå dit mål. Men oddsne er imod dig her på sitet, for selv hvis du "kun" når fire millioner i omsætning, får skeptikerne ret. Derfor er mit forslag at glemme alt om den kritik og kun tage det med, du rent faktisk kan bruge til noget, i forhold til sidens udvikling.

God vind herfra og tillykke med købet - det er altid spændende at være med, når et nyt eventyr begynder!

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:21

Hej BZR.

Tak skal du have Yes

Lidt underligt at et iværksætterforum er dét sted man ser flest "Janter", men rart også at høre fra positive mennesker.

Ha' en fortsat god aften.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 04:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej "Ditbrugtmarked",

Nu da du har fået rigelig kritik for jeres webshop, er det også på tide at nogen kommenterer din opførsel.

Når man smider et indlæg ud for en pågælden sag i et forum, beder man folk om at komme med kritik og eventuelle idéer til emnet. Og det er nu engang sådan, at folk har (så længe de overholder de fastsatte regler og brugerbetingelser) ret til at komme med deres mening og bidrage til dialogen. Jeg vil ikke redegøre for hvorvidt disse indlæg kommer med fejlagtige eller ubrugelige udtalelser - men det er rimelig tydeligt at du er af den overbevisning. Det bedste man kan gøre, hvis man ikke bryder sig om et indlæg er enten at besvare det på en fornuftig og ansvarlig måde, eller blot ignorere det helt. At begynde og føre en barnlig og decideret grim verbal samtale er det værste du kan gøre - specielt når du lægger ansigt til for et pågælden firma. Du er måske ikke klar over det, men hvad du i sådan en situation siger - når du eksempelvis signerer dine indlæg med "Ditbrugtmarked" - kan og vil blive brugt over for det firma. Det gælder uanset hvorvidt du er sælger eller direktør i firmaet (baseret på dine indlæg formoder jeg ikke at du er nogen af delene). En anden ting er, at du ikke er spor bedre end den person vis plan du går ned på.

Jeg vil umiddelbart mene, at du får mere negativ end positiv reklame af denne debat, som jo altså ligger åbent og let tilgængeligt for alle Amino'er og andre der blot søger på nogle relaterede søgeord på Google (Google likes Amino). Og det virker mest af alt som om at du ikke er vildt modtagelig overfor alt der ikke er positivt. Specielt udmærket ved at du til disse smider en "tak skal du have fordi du er på min side"-lignende besked. 

Når det er sagt vil jeg også jer held og lykke med jeres webshop. Nu er selve teknikken bag ved og designet tilsyneladende ikke jeres højeste prioritet - men det vil jeg umiddelbart råde jer til at kigge nærmere på en en nær fremtid.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 06:50

Jeg har også kigget på archive.org, og der dukker en anden webadresse op som titel på siden, der iflg. web.archive.org har været en ganske aktiv webshop i mange år (men som i dag ikke eksisterer - der er vel tale om et navneskift!)

Til ditbrugtmarked:
Lov os andre, at du inviterer alle, der ikke har Jante som mellemnavn når du har nået de 5 millioner. Mit eget mål for 2009 er en omsætning i samme størrelsesorden, og det er slet ikke urealistisk; i det mindste ikke, hvis du spørger mig! De første par stykker har allerede grinet af det, men det bliver da sjovt at se deres ansigter, når jeg har nået det om 12 måneder! 

Alt held og lykke med din butik. Det bliver spændende at se og høre, hvad du kan drive det til! Smile 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 15:21

Hej Mattias.

Måske vi skulle arrangere en fest for alle webshop-ejere som runder de 5 millioner om året i omsætning.

Så må vi jo bare håbe at vi selv skal med til festen Wink

Også held og lykke til dig med din shop.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Side 6 ud af 8 (77 indlæg)