Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god amino

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange ting som jeg syntes kendertegner en god Amino. Men noget jeg syntes er vigtigt for at være en god Amino, er at man besvarer den hjælp man får fra andre når man har oprettet en tråd. Ellers ender det jo med at alle bliver trætte af at bruge en masse tid på at være flinke, og så ikke gider hjælpe andre en anden gang.. Smile

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Karma systemet burde gives efter hvem der har størst succes i den virkelige verden så vil det kunne anvendes som noget brugbart, idet en direktør for et stort internationalt firma, kan have begynderstatus, mens en på 16 år som sidder og sælger klemmmer kan have en direktørstatus  herinde bare fordi han har vret på amino længe?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:06

preben mortenwold:

Karma systemet burde gives efter hvem der har størst succes i den virkelige verden så vil det kunne anvendes som noget brugbart, idet en direktør for et stort internationalt firma, kan have begynderstatus, mens en på 16 år som sidder og sælger klemmmer kan have en direktørstatus  herinde bare fordi han har vret på amino længe?

Man får ikke karma for at være længe på Amino og hvis en 16 årig har mere karma end en direktør, så er det ganske sikkert fordi han har bidraget mere til debatten.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:12

en god amino kan jo være en der virkelig har succes i den virkelige verden, han vil nok være mere kompetent til at besvare og hjælpe andre end ham på 16 som af naturligårsager ikke har den erfaring som førnævnte

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:17

preben mortenwold:

en god amino kan jo være en der virkelig har succes i den virkelige verden, han vil nok være mere kompetent til at besvare og hjælpe andre end ham på 16 som af naturligårsager ikke har den erfaring som førnævnte

Hvor meget ved Hr. Mærsk Mc-Kinney Møller om Facebook, programmering, SEO, Adwords, Twitter, Hosting, affiliate netværk, web design etc. etc. ?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

preben mortenwold:

Nogen gange så ryster jeg seriøst på hovedet at dig og tænker, hvad fanden foregår der oveni bolden på ham Cromalonen. Og så tænker jeg, har han slet ikke forstået hvad Amino er eller går ud på eller hvad sker der?

Amino er, som det står ved siden af logoet, en mødested for iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende. Karma udmåles jo via antal af indlæg, (hvor jeg bemærker du til tider fyrer en masse af npr du har fået minuskarma, for så at rette op på det og komme i plus igen) samt vurderinger fra andre set i forhold til svarets værdi i almindelighed og for andre. Nogle giver også karma for at støtte svareren i meninger/holdninger, og gør dette istedet for at skrive et tilsvarende indlæg.

Og nu skal jeg så fortælle dig 2 historier fra den virkelige verden, hvor kontakten er skabt grundet dialog her på Amino.

Den ene er et par meget unge fyre, som har nogle spændende ting de vil af med, jeg tager en snak og vi finder ud af at der med den erfaring de har med det de vil sælge, så er det muligt at det ikke er en god idé for dem at sælge, men eventuelt inkludere noget som jeg er god til at at fremstille og derved opbygge en businesscase som kan blive ganske interessant..

Den anden er et produkt en anden Amino her laver, og der har jeg via mail brainstormet med vedkommende, og det viser sig, at det vedkommende laver har potentiale til at blive meget meget omfangsrigt, og med rette Time 2 Market feeling, så kan det udvikle en trend der kan blive Dyrberg Kern agtig.

Disse mulige samarbejder, ville ALDRIG været blevet til noget med en Direktør fra en stor international virksomhed, da det ikke er hans metier at underholde på Amino. Og han ville i 9 ud af 10 tilfælde nok selv have taget idéen og bragt den ud i verden.

Men Cromalonen, så længe du bliver ved med at prikke til dit opfattede misfohold mellem det du betragter som den virkelige verden, og så det vi andre ser som en hjælp til at få større succes i den virkelige verden (læs gennem samarbejder med andre mennekser på bl.a. Amino) så vil du få dig nogle gevaldige svingture i karmaen.

Og hvis du nu skal være helt ærlig, hvad tror du så din karma kommer af, mange indlæg eller positiv karma som tak for hjælpen?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 16:32

Nicolaj:

Hvor meget ved Hr. Mærsk Mc-Kinney Møller om Facebook, programmering, SEO, Adwords, Twitter, Hosting, affiliate netværk, web design etc. etc. ?

Som om verden kun er Facebook SEO, Adwords, Twitter, Hosting ..........

Det er kun en meget lille del af erhvervslivet, og det er nok der, jeg ser det største problem for Amino. Det er simpelthen ikke særlig brugbart for iværksættere uden for hjemmeside-verdenen. Dermed bliver spørgsmålet ikke så meget "hvad er en god amino" som "Hvad er en amino". Og en Amino er en, der ved hvad SEO, Affilate netværk osv er.

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:38

C5 Bolig:

Nicolaj:

Som om verden kun er Facebook SEO, Adwords, Twitter, Hosting ..........

Det er kun en meget lille del af erhvervslivet, og det er nok der, jeg ser det største problem for Amino. Det er simpelthen ikke særlig brugbart for iværksættere uden for hjemmeside-verdenen. Dermed bliver spørgsmålet ikke så meget "hvad er en god amino" som "Hvad er en amino". Og en Amino er en, der ved hvad SEO, Affilate netværk osv er.

Vi er helt enige om at Amino mangler en masse andre ting end de ting jeg nævner, men det er nu engang nogle af de ting der dagligt bliver stillet spørgsmål omkring herinde. Mit svar var til Preben, da jeg mener at en 16 årig sagtens kan have mere viden indenfor disse områder end en direktør hos f.eks. B&O eller Mærsk.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 16:40

Godaften, og godt nytår til jer alle sammen.

Jeg vil sige en god aminoer, er en person der kan skille tingene af. Eks i et oplæg er i døds uenige, og ja nogen gange har jeg set her inde at der er nedladende sætninger, og grimme ord ( jeg pudser ikke min glorje) Men i et andet indlæg støder vi/de så på hinanden igen, og der tales som vi lige har mødt hinanden.

Det er en god Aminoer kan nævne Fashion-seller, og det tager jeg sku hatten af for..:-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:45

preben mortenwold:

Nej men ham på 16 kan have en iver og en lyst til at sprede nogle budskaber for, som en som jeg ikke kan på samme niceau da jeg hverken går i 10. klasse eller gymnasiet. Derfor kan han blive en vigtig del i en markedsføringsstrategi, samtidig med at han lærer en del af en "gammel rotte" som mig og på den måde supplerer unge iværksættere gamle rotter og omvendt. Og det er virkelighedens verden anno 2010.

Underforstået naturligvis, at man skaber produkter der er relevant for målgruppen, for de unge gider jo hverken sælge bløde hatte, cigarer eller piber.

Cromalonen, du er nødt til at komme på på beatet her efter nytår.

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)