Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god amino

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Preben, jeg kan sgu godt lide dig. Men pas nu på, min ven, du kan hurtigt få en HEL MASSE minus point på de her indlæg :-). Jeg har skrevet et par indlæg, som sammenlagt gav mig ca. 570 minus karma point, og som jeg nu har arbejdet mig op til at få slettet, så jeg nu har en - 59 karma point. Dine indlæg kan hurtigt "misforstås". Jeg tror sgu, at vi har kemi, Preben. Lad os gøre en forskel sammen! :-)

Mvh

Thomas Thomsen

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:01

Preben, jeg kan sgu godt lide dig. Men pas nu på, min ven, du kan hurtigt få en HEL MASSE minus point på de her indlæg :-). Jeg har skrevet et par indlæg, som sammenlagt gav mig ca. 570 minus karma point, og som jeg nu har arbejdet mig op til at få slettet, så jeg nu har en - 59 karma point. Dine indlæg kan hurtigt "misforstås". Jeg tror sgu, at vi har kemi, Preben. Lad os gøre en forskel sammen! :-)

Mvh

Thomas Thomsen

www.tt-tekstforfatter.dk

Ja sammen kan I vel skrive en bog om de gode gamle dage Stick out tongue

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

preben mortenwold:

Karma systemet burde gives efter hvem der har størst succes i den virkelige verden så vil det kunne anvendes som noget brugbart, idet en direktør for et stort internationalt firma, kan have begynderstatus, mens en på 16 år som sidder og sælger klemmmer kan have en direktørstatus  herinde bare fordi han har vret på amino længe?

Hej Preben.

Der er jeg altså ganske uenig med dig, for hvem skal dog definere hvem der har "størst succes" ude i den virkelige verden? Lad os tage et eksempel. Vi har en direktør for et stort internationalt firma som du nævner. Firmaet sidder på 63 % af markedsandelen og vokser konstant, alt er liv og glade dage på bundlinjen og direktøren har en årsindkomst som de fleste "almindeligt dødelige" mennesker ikke kommer i nærheden af at tjene på 10-15 år.

Til gengæld brænder han ikke for sit job og har aldrig gjort det. Hans eneste motivation har altid kun været penge og succes og uden denne føler han sig identitetsløs. Han arbejder hårdt for at vedligeholde sin følelse af denne og resultatet er at han glemmer at nyde livet og drukner i stres og prøver at kompensere for sin manglende lykke med alkohol.

Hans kone har følt sig forsømt og alene i mange år. De mange penge kan alligevel ikke erstatte kærlighed og nærvær, så hun ender med at have en affære med en anden mand. Til sidst pakker hun sine ting og tager børnene under armen, for at forfølge en ny tilværelse sammen med sin nye forelskelse. Hans børn ender med at bebrejde ham for skilsmissen og at han i øvrigt aldrig havde tid til dem eller deltog i deres liv, men altid kun havde nok i sig selv og sine forretninger. De eneste venner han har, er indenfor hans forretningsfelt og den dag hvor lykken pludselig vender og firmaet går konkurs, vender de ham ryggen. Manden står nu tilbage uden familie, uden venner, uden penge og job og føler sig identitetsløs og bund ulykkelig. 

Jeg tvivler på at dét er definationen af succes for de flestes vedkommende. Jeg ved at det er et groft eksempel, men det er på den anden side ikke utænkeligt. Tror du eksempelvis at sådan en mand, er en der har overskud og energi nok i hverdagen, til at være imødekommende og hjælpe andre?  

Min egen defination af en "god" Amino, er ikke meget anderledes end min defination af et "godt" og spændende menneske generelt.

Det er et menneske der brænder for det de laver (uanset om det gør dem til milliardærer eller om de arbejder frivilligt uden at tjene en krone) og hvis tilstedeværelse smitter positivt af på andre. Det er en du ikke kan undgå at blive inspireret af. Det er en der forfølger sine drømme, opfordrer andre til at gøre det samme og bakker dem op undervejs.

Det er en der kan se længere end sin egen næsetip og ikke kun gør ting for egen vindings skyld, eller altid forventer at få noget retur. Det er også et menneske der tør stå ved sine meningers mod og tør udfordre andre på deres. Men samtidig et menneske der ikke er for stolt eller for bange til at erkende og korrigere egne fejl.

Det er, blandt meget andet, nogle af de ting der for mig tilkendegiver en god Amino - eller et godt og spændende menneske generelt. Vedkommendes stillingsbetegnelse er, for mig at se, fuldstændig irrelevant i den sammenhæng.

De bedste hilsner

Amaris

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:07

At være en god amino er en der kan tage hensyn til der er mere end 42.000 folk på dette forum med forskellige meninger .

Du kan klare kritik .

Vidste der gives kritik skal det selvfølgelig ikke blive mudderkastning

Du skriver dine indlæg i positive mening , for at hjælpe folk oprigtigt

Du skal bedste vis giv dine bedste råd

Du skal startet en debat fordi du har brug for råd , har et spørgsmål om noget , har brug  for hjælp til noget eller har brug for vejleding om et eller andet .

Denne debat kan du udmærket have startet , med formål at få råd , hvordan nogle synes en god amino er og , hvordan man opfører sig på dette forum , som jeg synes er et godt formål for at starte en debat.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 03:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

GODT NYTÅR!

Jeg er halv  fuld Smile _Men seriøs

Jeg håber vi får en masse debatter her i det nye år .

hilsen preben

Nåå  ja mine indlæg kan hurtigt misforståes, Thomas Thomas, manden der mestrer ord som jeg mestrer kvinderBig Smile mine indlæg skal folk eller læserene selv bedømme hvordant de vil læse det, det  er derfor vi får en debat!

Men jeg mener aldrig noget ondt det skal i bare vide, nå nu skal jeg iseng!

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 06:32

Hej Amino

Jeg tror vi fik en  god debat , og jeg vil stoppe tråden nu, der er jo ingen  grund til at kører den længere hvis andre vil, er i velkomne

Preben

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)