Hej Lars
Jeg er fra esbjerg
lige nu sider jeg stadig skolebænken for at få aut. Det er jeg færdig med til juni så der efter starter jeg op
mvh johnny
Hej Johnny,
Jeg er selv fra de kanter - faktisk vest for Esbjerg 
Tror tror en reklame i TV-esbjerg vil virke. Ham der solgte nytårskrudt på Tarp hovedevej havde vist stor succes med det.
Hej Lars
Jeg har en lille virksomhed i Esbjerg hvor jeg hjælper håndværksvirksomheder med pr. og nye kunder, jeg tilbyder iværksætter der vil starte håndværksvirksomhed op 3 timers gratis hjælp.
Min baggrund er bla. at jeg selv har haft malerfirma hvor jeg efter 3 måneder, havde 6 mand ansat
Så jeg ved hvad der virker, og ikke virker.
Jeg mener man skal afsætte ca. 5-10% af ens omsætning til markedsføring, men det handler også meget om hvad din mave siger, jeg snakker med håndværksmestre som siger at ugeaviser virker fint for dem, andre siger det giver ikke noget.
Min mening om det er at det ikke er det bedste sted at lægge sine penge, men det er der mange meninger om..!
Jeg syntes du skulle få lavet dig et salgsbrev, og så fremsende den til dem du gerne ville arbejde for, husk at ring inden du sender og Meget vigtig også bagefter.
Og så er der jo også Adwords , den lokale telefonbog for dem som er over 45 år
i Esbjerg skal det være den lille blå fra Rosendahl.
Men ring til mig hvis en dag du har tid til en kop kaffe, så kan vi jo lige mødes i den virkelig verden.