Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan laver jeg den beste reklame for min virksomhed

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

Ok, det er bare iorden.

Du er velkommen til at henvende dig når du engang er klar til springet.

Held og lykke med den sidste del af uddannelsen.

Mvh

Lars H.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:59

johnny 126:

Hej Lars

Jeg er fra esbjerg  Smile lige nu sider jeg stadig skolebænken for at få aut. Det er jeg færdig med til juni så der efter starter jeg opWink   

mvh johnny

Hej Johnny,

Jeg er selv fra de kanter - faktisk vest for Esbjerg Wink

Tror tror en reklame i TV-esbjerg vil virke. Ham der solgte nytårskrudt på Tarp hovedevej havde vist stor succes med det.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:01

Sebastian Hansen:

Vær høflig, ærlig og pålidelig. Dit kundegrundlag vil med 112 % blive baseret på mund til mund.

HVIS DIT MARKEDSFØRINGSBUDGET ER PÅ MERE END 3.000 KR. PR. ÅR - SÅ SPILDER DU DINE PENGE!

Hej Sebastian,

Der er du da helt forkert på den!

Kender til et godt eksempel hvor vi kørte en TM kampagne (bliv ringet op og få et godt tilbud etc.) hvor det da gav nok af arbejde til kunden, og han betalte noget mere end 3.000 kr. pr. år. - Men tjente også meget mere.

Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:25

Hej Lars 

hvilket område af landet arbejder du i ??? 

mvh johnny

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 15:13

Simon:

johnny 126:

Hej Lars

Jeg er fra esbjerg  Smile lige nu sider jeg stadig skolebænken for at få aut. Det er jeg færdig med til juni så der efter starter jeg opWink   

mvh johnny

Hej Johnny,

Tror tror en reklame i TV-esbjerg vil virke. Ham der solgte nytårskrudt på Tarp hovedevej havde vist stor succes med det.

Hej  Lars

Jeg har en lille virksomhed i Esbjerg hvor jeg hjælper håndværksvirksomheder med pr. og nye kunder, jeg tilbyder iværksætter der vil starte håndværksvirksomhed op 3 timers gratis hjælp.

Min baggrund er bla. at jeg selv har haft malerfirma hvor jeg efter 3 måneder, havde 6 mand ansat

Så jeg ved hvad der virker, og ikke virker.

Jeg mener man skal afsætte ca. 5-10% af ens omsætning til markedsføring, men det handler også meget om hvad din mave siger, jeg snakker med håndværksmestre som siger at ugeaviser virker fint for dem, andre siger det giver ikke noget.

Min mening om det er at det ikke er det bedste sted at lægge sine penge, men det er der mange meninger om..!

Jeg syntes du skulle få lavet dig et salgsbrev, og så fremsende den til dem du gerne ville arbejde for, husk at ring inden du sender og Meget vigtig også bagefter.

Og så er der jo også Adwords , den lokale telefonbog for dem som er over 45 år Big Smile i Esbjerg skal det være den lille blå fra Rosendahl.

Men ring til mig hvis en dag du har tid til en kop kaffe, så kan vi jo lige mødes i den virkelig verden.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Skrevet kl. 15:13

Simon:

johnny 126:

Hej Lars

mvh johnny

Hej Johnny,

Hej  Lars

Jeg har en lille virksomhed i Esbjerg hvor jeg hjælper håndværksvirksomheder med pr. og nye kunder, jeg tilbyder iværksætter der vil starte håndværksvirksomhed op 3 timers gratis hjælp.

Min baggrund er bla. at jeg selv har haft malerfirma hvor jeg efter 3 måneder, havde 6 mand ansat

Så jeg ved hvad der virker, og ikke virker.

Jeg mener man skal afsætte ca. 5-10% af ens omsætning til markedsføring, men det handler også meget om hvad din mave siger, jeg snakker med håndværksmestre som siger at ugeaviser virker fint for dem, andre siger det giver ikke noget.

Min mening om det er at det ikke er det bedste sted at lægge sine penge, men det er der mange meninger om..!

Jeg syntes du skulle få lavet dig et salgsbrev, og så fremsende den til dem du gerne ville arbejde for, husk at ring inden du sender og Meget vigtig også bagefter.

Og så er der jo også Adwords , den lokale telefonbog for dem som er over 45 år Big Smile i Esbjerg skal det være den lille blå fra Rosendahl.

Men ring til mig hvis en dag du har tid til en kop kaffe, så kan vi jo lige mødes i den virkelig verden.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Skrevet kl. 15:32

Den var til dig Johnny, wuptiEmbarrassed

Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:07

Hejsa

vi skrev sammen for et stykke tid siden, nu er tiden vist kommet til at jeg skal til at gøre noget ved det Smile.

hvad er din nr så jeg kan ringe??

MVH Johnny

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:37

Opret en profil på http://www.handyman.dk her er hele tiden nye potentielle kunder som skriver ind med opgaver der skal løses.

Du får ovenikøbet de første mdr. gratis så vidt jeg husker?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Køge
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 16:03

Hej Johnny,

Jeg vil give de andre helt ret, det er vigtigt altid at fortælle ens potentielle kunder hvad man egentlig kan tilbyde dem, og dette kan gøres i form af mange metoder, som de andre har nævnt, så find et slogan der præcist beskriver hvad dine kernekompetencer er.

Du kan bl.a. læse mere på http://simplesolution.dk/markedsforing-pa-internettet.html

ønsker dig alt held med din nye virksomhed Smile

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)