Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lavpris postkasser

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en besked, men jeg ved ikke om du har modtaget den

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Taip, har svaret.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimi

Skriver lige til dig her, når du har ejendomsservice, bruger du så aldrig pvc vinduer, dem kan jeg sælge meget bille efter ønsket mål leverings tid ca 3-4 uger, mærke Rehau tysk kvalitet, pris eks 70x120 cm kr. 1070.- afhentet på min lager adresse.

Se evt. www.ditvindue.dk den er næsten færdig

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tråddeltagere

Lidt udenfor debatten, men så alligevel smider jeg lige denne tråd

I forbindelse med en planlægning af salg af postkasser et år tilbage - købte jeg et par domæner, som jeg da gerne sælger billigt, da jeg ikke har tid til at beskæftige mig med salg af postkasser. De 2 domæner er postkassesalg.dk og brevkassesalg.dk. - har før fået en forespørgsel på dem, men fik ikke gjort noget ved det, da jeg var travlt beskæftiget i udlandet, så måske har det interesse

Normalt er jeg ikke tilhænger af at sætte alle mulige tilbud i en tråd debat, men synes dette måske kunne være interessant - hvis ikke så bare ignorer det :-)

Dbh.

Kim

 

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Storm, Jeg er ejer af Seirbox APS og DinBox AB, og ejer en fabrik i Kina. På fabrikkern producere vi postkasser under navnet SeirBox og DinBox samt for andre kunder, ønsker du at producerer billige postkasser så kontakt mig, vi kan godt lave dem. Mvh Brian Beck

Du er velkommen til at kontakt mig pr mail bbh@seirbox.dk. du kan evt se på vores hjemmesider

www.dinbox.se eller bbh.seirbox.dk

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Brandfare.

Man kan sagtens bruge plast til postkasser. Idag bruges plast overalt. F.eks. bruges plastmaterialet ABS både i rutefly og passagerbåde. Her stilles høje krav til brandegenskaberne i materialerne.

Kravene til brandegenskaberne til materialet i en postkasse vil næppe være de samme som i et flysæde. Dog skal man regne med at visse brandtekniske egenskaber som eksempelvis kræves i bygningrelementer o.a. normalt giver en højere materialepris. Nogle plasttyper er relativt  brandbare så det er en god idé at tænke sig om inden man leverer 100k enheder.

Jeg er gerne behjælpelig med lidt svar på spørgsmål vedr. plast.

Med venlig hilsen

Peter

Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man læser Post Danmarks vejledning, så stør der følgende.

De enkelte brevkasser skal, når de sammenbygges, være adskilt fra
hinanden ved skillevæg af ubrudt, ikke brændbart materiale.

 

Men hvis de bare er sat op ved siden af hinaneb og ikke sammenbygget skulle der jo ikke være problemer.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)