Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vedr. opdatering af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoér

jeg har lige et spørgsmål! jeg har nu opdateret min side ca hver 3 dag men det virker ikke som om google kommer forbi hver tredje dag!

hvad kan man gøre for at gøre google opmærksom på at man opdaterer sin hjemmeside oftere end i "gamle dage" :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

du kan bruge en META TAG til at fortælle Google hvor ofte du vil have deres robot til at crawle din side igen.

Hvis det er hver 3 dag ser den sådan her ud:

<META NAME="revisit-after" CONTENT="3 days">

Derudover er det altid godt at have link fra super aktive sider så som Amino her...

Kristian Ole Rørbye

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:36

skaf nogle flere kvalitets links , til din side , vidste det er den , der står i inde i din profil har den  kun pagerank 1 www.rudefix.dk/ 

Det hjælper mest at flere til at linke til din side ,for så  besøgere google  mere din side , den er mere vigtigSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:41

er det sådan alle gør?

Mht link så er jeg lidt i tvivl om hvad et kvalitets link er?

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 22:50

omar:

er det sådan alle gør?

Mht link så er jeg lidt i tvivl om hvad et kvalitets link er?

Kvalitetslinks er links fra sider med samme emne som din egen. Den side kan endda have en høj PR.

Mvh Adam
Danmarks billigste C-map

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:09

hmm men har nu hørt at PR er ligegyldigt i forhold til placering!

men ja gode links er vel altid godt :-)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:21

Pagerank er kun en indikation - og ikke en faktisk rankingfaktor.

At bruge en meta-kode til at fortælle at google skal kigge forbi, er ikke en garanti for at den gør det... Hvis du har nogle kvalitetslinks (links fra sider der ranker godt, der er relervante i forhold til din side - ikke nofollow, javascript ect.)

At opdatere din side får du ikke meget ud af - at tilføje nye sider får du derimod - hvis det er unikt indhold (google er en tekst-junkie)

Hvis du vil have linkjuice ud af linket fra profilen skal du mindst have udfyldt 80 % af den før den giver værdi...

Godt nytår herfra!

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:41

Emil Blücher:
Hvis du vil have linkjuice ud af linket fra profilen skal du mindst have udfyldt 80 % af den før den giver værdi...

den forstod jeg ikke helt

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fluer:

du kan bruge en META TAG til at fortælle Google hvor ofte du vil have deres robot til at crawle din side igen.

Hvis det er hver 3 dag ser den sådan her ud:

<META NAME="revisit-after" CONTENT="3 days">

Derudover er det altid godt at have link fra super aktive sider så som Amino her...

Ovenstående bygger på en vandrehistorie - jeg kan se at du også er faldet for den :)
Så for lige at understrege: META-revisit-after understøttes IKKE af nogle søgemaskiner (bortset fra en perifær lokal Canadisk søgemaskine der engang gjorde)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:58

Emil Blücher:

Det er jo slut med linkjuice fra profiler der ikke er plus anyways Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)