Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger godt tilbud på dansk VPS hosting som understøtter ioncube

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Advarsel, jeg ved intet om hosting, men kom meget gerne med et godt tilbud på følgende:

Jeg skal have flyttet mobiltjek.dk over på en VPS.

Serveren skal være placeret i DK

Jeg har købt et script, som kun kan benyttes med ioncube, så serveren skal understøtte det.

Der bliver ca. 1.000 undersider, alle med billeder.

Ca. 2.000 unikke besøgende dagligt.

Hvor meget plads skal jeg bruge og hvor meget koster det.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alt efter hvor meget plads så et par 100 MB og 250-500 MB ram ville nok kunne klare det. Der er dog ikke den store forskel på at ligge den i DK og udlandet - Du skal dog med VPS kunne lave en del selv medmindre du vil betale dig fra det

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:12

bacardil:

Alt efter hvor meget plads så et par 100 MB og 250-500 MB ram ville nok kunne klare det. Der er dog ikke den store forskel på at ligge den i DK og udlandet - Du skal dog med VPS kunne lave en del selv medmindre du vil betale dig fra det

Ham jeg har købt scriptet af anbefalede http://knownhost.com/, men jeg har jo læst herinde at af SEO mæssige hensyn var det bedst at serveren var placeret i DK. Ham jeg har købt scriptet af smider det op for mig, så er der vel ikke noget jeg skal lave selv på serveren eller?

Vil du anbefale at jeg napper den til $35 pr. måned hos knownhost? Og hvis han smider det op for mig, så spiller det bare uden at jeg selv skal vide en hel masse om servere?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:22

Hvis det er med kontrolpanel er der naturligvis ikke det vilde, men skal man selv ind og inst. mysql, php m.v. og senere holde den opdateret så er der naturligvis lidt arbejde.

Hvis vi snakker SEO kan det godt være det er en ide, at smide den i DK, det skal du nok snakke med en SEO ekspert om. Men hastighed m.v. er det ikke den store betydning.

Men det lyder ikke slemt med den pris du nævner..

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 23:28

Hej,

Du må gerne kontakte mig for en konkret pris på en virtuel løsning. Vi tilbyder dem såvel fra Holland som fra Danmark, så det er op til dig om merprisen ved valg af DK er det værd.

Hvis det udelukkende er pga SEO, at du vil have den i DK - så kan jeg fortælle dig at du kan definere placeringen af målgruppen ved hjælp af Google Webmaster Tools. Jeg mener at have læst på Google-bloggen at dette giver samme effekt.

Google er dog ved at indføre hastighed som rankingsfaktor. Så fremover vil også hastighed få indflydelse på din placering på Google. Hosting over Atlanten er derfor ikke noget jeg vil anbefale.

Ioncube er ikke noget problem. Det kører standard på alle vore servere, også på vore delte webhoteller.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:46

Martin van de Belt:

Hej,

Du må gerne kontakte mig for en konkret pris på en virtuel løsning. Vi tilbyder dem såvel fra Holland som fra Danmark, så det er op til dig om merprisen ved valg af DK er det værd.

Hej Martin,

Tak for tilbuddet.

Jeg har netop bestilt en VPS hos en anden Amino. Den er placeret i Tyskland.

/Nicolaj

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 23:55

Tyskland er et ok-valg. Husk at definere målgruppen, og husk at få vedligeholdelse på  :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:21

Martin van de Belt:

Tyskland er et ok-valg. Husk at definere målgruppen, og husk at få vedligeholdelse på  :)

Ja, det er skrevet bag øret. Tak for info!

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 00:33

Hvorfor VPS?

Er det ikke nok med hosting af siden?

VPS er ju en egen server som jeg kan forstå,  og hvor man selv installere software osv og dermed større mulighed for at lave fejl.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:50

Michael_N1973:

Hvorfor VPS?

Er det ikke nok med hosting af siden?

VPS er ju en egen server som jeg kan forstå,  og hvor man selv installere software osv og dermed større mulighed for at lave fejl.

Ham jeg købte scriptet af anbefalede mig VPS. Jeg er ikke bange for at lave fejl, da jeg bare skal logge på adminmodulet i scriptet og ikke skal rode med noget på serveren. Han smider scriptet op for mig, egentligt super service uden ekstra omkostninger.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)